رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تعیین تکلیف عوارض ساختمانی و پارکینگ‌های عمومی در دستور کار شورای شهر تهران

هاشمی درباره تعیین تکلیف عوارض ساختمانی و پارکینگ‌های عمومی و حاشیه‌ای شهر تهران توضیحاتی داد.

تعیین تکلیف عوارض ساختمانی و پارکینگ‌های عمومی در دستور کار شورای شهر تهران

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در دویست و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه 6 اسفند ماه) برگزار شد، در تشریح مصوبات امروز گفت: امروز 3 دستور اول شورای شهر مربوط به اعتراض هئیت تطبیق فرمانداری تهران بود که بر روی عوارض ساختمانی، پارکینگ عمومی و پارک حاشیه‌ای نظر خود را اعلام کرده بود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: به دلیل مهلت ده روزه برای تعیین تکلیف اعتراض فرمانداری این موضوع با توجه به اهمیت پیش از لایحه بودجه سال 99 در دستور کار قرار گرفت و و نزدیک به 15 بند اعتراضی هئیت تطبیق فرمانداری بر 3 مصوبه شورای شهر تهران بررسی شد.

هاشمی ادامه داد: برخی از ایراد‌ها از سوی اعضای شورای شهر تهران رد شد و برخی دیگر مورد قبول است و ما در مدیریت شهری به دلیل تعامل با فرمانداری موضوع را با حسن نیت به سرانجام رساندیم.

او تصریح کرد: در ادامه جلسه امروز طرحی دو فوریتی در هئیت رئیسه شورای شهر تهران اعلام وصول شد تا بر اساس آن برخی اقدام‌های لازم جهت کنترل شیوع ویروس کرونا انجام شود.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به این موضوع که برخی از کارشناسان معتقدند که افزایش 25 درصدی بودجه در سال آینده تحقق پذیر نیست، گفت: امیدوارم در تحقق بودجه مشکل خاصی وجود نداشته باشد و این بودجه محقق شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان