ماجرای تفاوت ویروس کرونا در ایران با نسخه چینی

خبرگزاری مهر: به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده به دنبال انتشار خبری در فضای مجازی به نقل از یکی از کارشناسان چینی در مصاحبه با شبکه خبری ان بی سی مبنی بر اینکه ویروس کرونای ایران با نسخه چینی متفاوت و نسبت به آن جهش یافته تر و تقویت شده است اظهارداشت: یک بازرگان چینی منبع انتقال بیماری ویروس کرونا به ایران بوده که از طریق پرواز غیر مستقیم از کشور چین وارد ایران شده است.

وی با تاکید بر اینکه منبع اصلی این ویروس از کشور چین است، افزود: سازمان جهانی بهداشت به عنوان مرجع جهانی برای اعلام مسائل بهداشت در دنیا هیچگونه تفاوتی بین این ویروس با ویروس اصلی در چین اعلام نکرده است.

ماجرای تفاوت ویروس کرونا در ایران با نسخه چینی

قائم‌مقام وزیر بهداشت:
تعداد فوتی‌های کرونا نسبت به مبتلایان در ایران کمتر از آمار جهانی است
حریرچی گفت: نسبت ریاضی تعداد 916 فرد مشکوک به 12 نفر فوت شده به علت کرونا، عدد یک و سه دهم می‌شود که در مقایسه با آمار جهانی پایین‌تر است.

ایرج حریرچی قائم‌مقام وزیر بهداشت امشب 5 اسفند با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی آخرین اخبار مرتبط کرونا پرداخت.

حریرچی با اشاره به اینکه تعداد بیماران مبتلا به کرونا در کشور که جواب آزمایش آنها مثبت بوده 61 نفر است، گفت: آمار فوت شدگان به علت کرونا در ایران نسبت به آمار جهانی پایین‌تر است؛ لذا نسبت ریاضی تعداد 916 فرد مشکوک به 12 نفر فوت شده عدد یک و سه دهم می‌شود که در مقایسه با آمار جهانی فوت شدگان به علت کرونا پایین‌تر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان