رییس شورای شهر تهران؛

تشریح آخرین وضعیت شهردار منطقه ١٣/مسوولان ما دقایق آخر یک اتفاق جدی می‌شوند

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی؛ محسن هاشمی رفسنجانی،‌ در حاشیه دویست و یکمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درخصوص تست کرونا و خانه‌نشینی‌اش پس از مشخص شدن احتمال ابتلای شهردار منطقه 13 به کرونا گفت: اصلا مشکلی نداشتم و به دلیل انتشار عکسی که من را همراه با شهردار منطقه 13 نشان می‌داد، دیدم بیرون بیایم کسی من را تحویل نمی‌گیرد و برای همین در خانه ماندم.

او درباره آخرین وضعیت شهردار منطقه 13 گفت: چندین بار با ایشان تلفنی صحبت کردم  و از بیمارستان مسیح دانشوری ترخیص شدند و اکنون در بیمارستان عرفان بستری هستند. البته خود ایشان معتقدند که کرونا نداشتند و بعضی‌ها می‌گویند از چهار تستی که ایشان داده‌اند، سه تست مثبت بوده و یکی منفی اعلام شده است و اکنون مجددا در حال انجام تست‌ جدید بر روی ایشان هستند و از آخرین وضعیت ایشان خبر ندارم.

هاشمی همچنین درباره جلسه روز گذشته مدیران شهری و رئیس کمیسون سلامت‌، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر گفت: خانم نوری روز گذشته جلسه ویژه‌ای با تمامی مسئولین شهر در امر خدمات و سلامت شهر داشتند و به جمع‌بندی‌های خوبی رسیدند که در شهر در حال اجرا است.

رئیس شورای شهر تهران درباره جلسه هم‌اندیشی صبح امروز گفت: امروز جلسه هم‌اندیشی و تلفیق با هم برگزار شد. در ابتدای جلسه اوضاع شهر بررسی شد و بخشنامه‌های جدیدی که ابلاغ شده را مرور کردیم و براساس آن فعالیت‌های جمعی در شهر روزبه روز در حال تعطیل شدن است و فکر می‌کنم مسئولین کم کم به اوضاع مسلط‌تر می‌شوند

او ادامه داد: معمولا در ایران  روش مدیریتی ما اینگونه است که در دقیقه آخر به اوضاع مسلط می‌شویم، اما خوشبختانه بالاخره مسلط می‌شویم و امیدوارم این اتفاق بیفتد و مسئولین ما کم کم ‌همانگونه که در گذشته و در طول 2500 سال اینچنین بوده،‌الان هم همانگونه عمل کنند چرا که در کشور ما اینگونه است که ابتدا وقتی مشکلی پیش می‌آید مساله را خیلی جدی نمی‌گیریم و بعد کم کم متوجه می‌شویم مساله خیلی جدی است و کم کم مسلط می‌شیویم. امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد و مسدئولین در نقاط مختلف کشور بر موضوع انتشار کرونا مسلط شوند.

او درخصوص خرید 630 واگن مترو اظهار داشت: قرارداد امضا و الحاقیه خرید واگن‌های مترو امضا شده، و دو بانک عامل شهر و کشاورزی که باید مشترکا این اعتبار اسنادی را باز کنند فعال شوند تا خرید واگن‌ها به نتیجه برسد. الان  مراحل بانکی باید طی شود و آقای حناچی هم پیگیر باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان