شاکری: نهادهای نظارتی با محتکران اقلام ضروری مردم برخورد کنند

خبرگزاری فارس: اقبال شاکری منتخب مردم تهران در مجلس درباره شیوع و گسترش ویروس کرونا، اظهار داشت: بنده از طریق رسانه‌های مکتوب و شبکه‌های اجتماعی و همچنین صدا و سیما در جریان این موضوع هستم و تاکنون نشست‌ها و پیگیری های خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: متاسفانه شاهد آن هستیم که رسانه‌های بیگانه و معاند با اعلام اخبار نادرست توهم زایی می کنند و باید این اطمینان را به مردم شریف ایران بدهیم که هرآنچه فکر می‌کنند برای مقابله با ویروس کرونا لازم است، در اختیارشان می‌گذاریم و این خدمات به همه مردم شریف ایران صورت خواهد گرفت و متعلق به این شهر و آن شهر نیز نخواهد بود.

شاکری با تاکید بر اینکه باید توهم و ترس مردم از بیماری کرونا را از بین ببریم، خاطرنشان کرد: ترس از خود بیماری مخرب‌تر است بنابراین باید مردم را نسبت به وظایف شخصی آشنا کنیم و از تشکل‌های حرفه‌ای و بهداشتی مجامع دانشگاهی تقاضا کنیم تا مردم را بهتر نسبت به ویروس کرونا توجیه کنند.

منتخب مردم تهران در مجلس از سازمان تعزیرات و نهادهای نظارتی خواست تا با محتکران اقلام ضروری مردم برخورد کنند چرا که به گفته وی برخی از اقلام قیمت‌های افسارگسیخته‌ای یافته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان