خبر‌های تازه شبکه ۳ در سال جدید

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی شبکه سه، علی فروغی مدیر شبکه سه سیما درباره سریال سازی در این شبکه بیان کرد: در حوزه سریال سازی می‌توان گفت که سریال‌های 6 ماهه نخست سال 99 شبکه 3 مشخص شده است و سعی شده سهم کارهای کمدی و شیرین روی آنتن افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

وی ادامه داد: از جمله آن می‌توان به سریال 30 قسمتی «دوپینگ» به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی امیر پروین حسینی و سریال 90 شبی با نام موقت «نیوجرسی» به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه کنندگی مهدی فرجی اشاره کرد که بعد از مدت‌ها قرار است خلأ سریال‌های 90 شبی کمدی را پر کند.

فروغی اضافه کرد: همچنین سریال 50 قسمتی «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست که امیدواریم یادآور خاطرات خوش همکاری‌های زوج مقدم‌دوست و نعمت‌الله در کارهای موفقی چون «وضعیت سفید» باشد، از جمله دیگر کارهای شاد کنداکتور سال بعد شبکه 3 است که مسائل جوانان و موضوع سربازی را محوریت خود قرار داده است. همچنین سریال «زمین گرم» به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و سریال تاریخی «می جان» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید پروینی از دیگر تولیدات نمایشی شبکه 3 در سال آینده خواهد بود.

وی به دیگر برنامه‌ها اشاره و بیان کرد: با شروع ماه رجب برنامه «اتفاق» و «عصرجدید» به آنتن شبکه اضافه خواهند شد. فصل دوم «عصر جدید» با توجه بیشتر به استعدادهای بومی و افزایش ارائه‌های علمی و با حفظ استعدادهای ورزشی و هنری از شب میلاد امیرالمومنین (ع) روی آنتن می‌رود که با زحمات احسان علیخانی و تیم تولید آن از جهت جذابیت‌های تولیدی ارتقا قابل ملاحظه‌ای داشته است. برنامه «اتفاق» نیز تجربه جدیدی در برنامه سازی است. اتفاق با ارائه‌هایی از تجربیات و اندوخته‌های علمی افراد و با اجرای جدیدی از رضا رشیدپور و تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان به زودی به آنتن شبکه اضافه خواهد شد.

فروغی تصریح کرد: تداوم برنامه‌های موفق شبکه یکی از سیاست‌های شبکه است و در همین راستا، تولید و پخش فصل جدید برنامه «میدون» که یکی از موفق‌ترین تجربیات رسانه در حوزه رونق تولید و کارآفرینی بود و باتوجه به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری تلاش شد سرمایه‌گذاری ویژه‌ای برای موفقیت این برنامه انجام پذیرد، همچنان ادامه خواهد داشت. ضمناً برنامه «اعجوبه‌ها» هم با موضوع خانواده و جمعیت در فصل جدید با تغییراتی روی آنتن خواهد آمد.

مدیر شبکه سه در پایان گفت: با آقای نادر طالب‌زاده در زمینه تولید برنامه‌ای جدید توافق داشتیم و در حال جمع بندی سوژه‌ها و موضوعات هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان