پرداخت مطالبات ناشران طی روزهای آینده

معاون فرهنگی وزارت ارشاد از پرداخت مطالبات بدون تبعیض ناشران بابت خرید کتاب و کتابفروشان برای طرح‌های فصلی ظرف سه‌چهار روز آینده خبر داد.

پرداخت مطالبات ناشران طی روزهای آینده

به گزارش ایسنا، با نزدیک شدن به پایان سال و با توجه به وضعیت موجود در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش فروش کتاب، ناشران بابت تاخیر در پرداخت مطالبات معاونت فرهنگی وزارت ارشاد بابت خرید کتاب از آن‌ها و کتاب‌فرشان نیز جهت تاخیر در پرداخت مطالباتشان برای طرح‌های فصلی کتاب  گله‌ دارند و خواستار پرداخت این مطالبات هستند تا نگرانی و فشار به آن‌ها کاسته شود.

در پی درخواست یکی از ناشران از سیدعباس صالحی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  - مبنی بر مساعدت برای پرداخت مطالبات ناشران و درخواست از معاونت فرهنگی برای پرداخت بدون تبعیض و باعدالت مطالبات ناشران، محسن جوادی - معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - گفت: «ضمن عذرخواهی به اطلاع می‌رساند بیش از نود و پنج درصد مطالبات ناشران و کتابفروشان بدون تبعیض تا سه‌چهار روز آینده پرداخت می‌شود .
کلیه اسناد نهایی و ظرف یکی دو روز در بانک اجرا می‌شوند.»

همچنین محسن جوادی در پاسخ به درخواست کتاب‌فرشان برای تخصیص بخشی از بودجه نمایشگاه کتاب تهران به «عیدانه کتاب» برای رونق کتاب‌فروشی‌ها، بیان کرد: حتما عیدانه کتاب را خواهیم داشت و اتفاقا با اعتبار مالی مناسب. در برخی از شهرها، شهرداری‌ها هم به اجرای این طرح کمک می‌کنند.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان