تکلیف سهمیه بنزین نوروزی کی مشخص می‌شود؟

احتمال دارد علاوه بر سهمیه بنزین ماهانه، دولت سهمیه‌ای ویژه برای بنزین نوروزی به کارت‌های سوخت واریز کند که طبق اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی قرار است تا پایان امروز چهارشنبه (۷ اسفند) تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ شود.

تخصیص سهمیه بنزین نوروزی، موضوعی است که در دو ماه اخیر بارها احتمال آن از سوی رسانه‌ها مطرح شده و وزیر نفت هر بار از عدم تصمیم‌گیری در این زمینه خبر داده، اما موضوع سهمیه بنزین نوروزی یا سهمیه بنزین سفر زمانی جدی‌تر شد که مسئولان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ارسال پیشنهادی به دولت برای درنظر گرفته‌شدن سهمیه بنزین نوروزی خبر دادند.

پس از چند هفته گفت‌وشنود در این زمینه، امروز نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1399 کل کشور از مصوبه این کمیسیون درباره اختصاص 60 لیتر بنزین برای سفرهای نوروزی در این کمیسیون مجلس شورای اسلامی خبر داد با این حال مجموعه وزارت نفت اعلام می‌کنند هنوز هیچ مصوبه‌ای در این زمینه دریافت نکرده‌اند.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این خصوص اعلام کرد: "درباره اختصاص سهمیه بنزین سفر بخشنامه‌ای به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورد‌ه‌های نفتی ابلاغ نشده است. قرار است تا پایان امروز چهارشنبه (7 اسفند) تصمیم نهایی در خصوص واریز سهمیه بنزین نوروزی اتخاذ شود."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان