برگزار جلسه کارگروه مدیریت پیامدهای اقتصادی ناشی از کرونا

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در این جلسه دستگاه‌های مختلف گزارشی از عملکرد خود طی دو هفته اخیر برای عادی‌سازی جریان فعالیت‌های اقتصادی داخلی و خارجی کشور در حوزه‌های مختلف ارائه کردند.

از جمله این موارد می‌توان به عادی‌سازی و اطمینان‌بخشی وزارت بهداشت برای سلامت مسافران و کالاهای ایرانی برای تجارت و صادرات، وجود ذخائر کافی کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه در انبارها و بنادر، عادی شدن روند تجاری در مرزهای مشترک با کشورهای همسایه، تامین مناسب اقلام مورد نیاز بهداشتی و پزشکی برای جلوگیری از گسترش بیماری، تولید و تامین کالاهای مورد نیاز جامعه، سه شیفته شدن فعالیت تولیدکنندگان محصولات غذایی، آشامیدنی، شوینده، مواد ضدعفونی کننده و تجهیزات پزشکی اشاره کرد.

در ادامه پیشنهادهای دستگاه‌ها برای رفع برخی چالش‌های موجود در دو حوزه خارجی و داخلی مطرح و تصمیمات لازم از جمله استفاده از ظرفیت کمیسیون‌های مشترک کشورها اتخاذ گردید.

همچنین مقرر شد با هدف عادی‌سازی فعالیت‌های اقتصادی و از بین بردن نگرانی‌های مردم، دستگاه‌های مسئول پیشنهادهای لازم را ارائه نموده تا در هماهنگی بین کارگروه اقتصادی، کمیته اطلاع‌رسانی و بخش بهداشت و درمان، سیاست‌ها و اقدامات لازم برنامه‌ریزی و اجرا شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان