ماهان شبکه ایرانیان

میامی لند؛ شهربازی طبیعی، اکشن و ماجراجویانه‌ای به وسعت یک شهر

با این که شهربازی دنیای والت دیسنی را شادترین مکان روی کره زمین می‌نامند اما احتمالا به زودی دیگر شهرتش در برابر بزرگترین تم پارک و شهربازی جدید فلوریدا گم شود زیرا این افتخار حالا قرار است نصیب تم پارک اکشن و ماجراجویانه میامی لند فلوریدا برسد.

میامی لند؛ شهربازی طبیعی، اکشن و ماجراجویانه‌ای به وسعت یک شهر

با این که شهربازی دنیای والت دیسنی را شادترین مکان روی کره زمین می‌نامند اما احتمالا به زودی دیگر شهرتش در برابر بزرگترین تم پارک و شهربازی جدید فلوریدا گم شود زیرا این افتخار حالا قرار است نصیب تم پارک اکشن و ماجراجویانه میامی لند فلوریدا برسد.

شهربازی میامی لند فلوریدا بزرگتر از مجموع دنیای والت دیسنی (Walt Disney World) و یونیورسال اورلاندو ریزورت (Universal Orlando Resorts) خواهد بود و برای آنهایی که عاشق طبیعت و تفریحات و سرگرمی‌های ماجراجویانه هستند بهترین جای دنیاست.

این پارک قبلا توسط کنوانسیون بزرگ میامی و مرجع بازدیدکنندگان (GMCVB) به عنوان شیوه‌ای برای جذب گردشگران و به نمایش گذاشتن منطقه میامی در قالب یک تم پارک بزرگ و هیجان‌انگیز ساخته شد. حقیقت این است میامی لند در طرح‌های کانسپت و اولیه خیلی شبیه به تم پارک نیست زیرا جذابیت‌های آن در برابر سایر مراکز تفریحی میامی ماننند پارک ملی اوِرگلید (Everglades National Park) و پارک ملی بیسکاین (Biscayne National Park) جای بحث دارد.

کمپین تم پارک میامی لند

تم پارک میامی لند با کمپین Found In Miami شکل گرفت و بازدیدکنندگان را تشویق می‌کرد تا یک ماجراجویی و زیبایی طبیعی را که فقط در محیط میامی می‌توان یافت را تجربه کنند. این کمپین در 3 فاز یا مرحله طراحی شده است که مسافران و گردشگران را با ذهنیت اکتشاف چیزهای جدید جذب می‌کند و آنهایی که آرزوی دیدن جنبه طبیعی میامی را در تعطیلات خود دارند شیفته بازدید از آنجا خواهند شد.

به گفته مدیر کنوانسیون بزرگ میامی، در این پارک تمامی تسهیلات و ابزارهای طبیعی لازم برای جذب بازدیدکنندگان جدید وجود دارد تا طول ماندن در این شهر و این شهربازی هم برای مشتریان جدید و هم قدیمی بیشتر شود.

این کمپین با یک تیزر مرموزی آغاز شد که کنجکاوی بینندگان را برمی‌انگیخت و یک تم پارک جدید عجیب را نشان می‌داد؛ تم پارکی که هم علاقه بومی‌ها و هم گردشگران خارجی را به بازدید از خود تحریک می‌کرد. فاز دوم هم بیشتر تسهیلات و امکانات رفاهی و ماجراجویانه طبیعی در میامی بزرگ‌تر را با تبلیغ پارک‌های ملی و سواحل میامی نشان می‌داد. فاز سوم و نهایی بر پایداری، تولید محتوای جدید و گزینه‌های برنامه‌ریزی سفر و گردشگری تاکید داشت.

پروژه میامی بزرگ‌تر (Greater Miami) تنوع بالایی از افراد، مکان‌ها و همین طور تجربیات هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد. آنهایی که عاشق ماجراجویی و مشتاق سلامت و تناسب اندام هستند از شهر و پارک‌های ملی تا سواحل 35 مایلی میامی لند لذت خواهند برد و می‌توانند ماجراجویی‌های عجیب و غریبی را تجربه کنند.

کیش تور
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان