کلاس های درس مدارس ایران از فردا مجازی می شوند

همانطور که مطلع هستید مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاه ها در شهرهایی که موارد ابتلا به کرونا در آنها مشاهده شده در چند روز گذشته تعطیل بوده اند تا از شیوع هرچه بیشتر این ویروس جلوگیری به عمل آید و حالا پیشنهاداتی از طرف سازمان های مختلف به مجلس داده شده تا موضوع تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده را بررسی نمایند.

کلاس های درس مدارس ایران از فردا مجازی می شوند

همانطور که مطلع هستید مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاه ها در شهرهایی که موارد ابتلا به کرونا در آنها مشاهده شده در چند روز گذشته تعطیل بوده اند تا از شیوع هرچه بیشتر این ویروس جلوگیری به عمل آید و حالا پیشنهاداتی از طرف سازمان های مختلف به مجلس داده شده تا موضوع تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا 15 فروردین ماه سال آینده را بررسی نمایند.

لذا برای جبران این تعطیلی ها و کاهش پیامدهای آن برای دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده که به صورت موقت آموزش مجازی را در دستور کار خود قرار می دهد. این وزارتخانه اعلام کرده که طی همکاری با شبکه آموزش سیما تلاش می کند دروس مختلف در مقاطع تحصیلی ابتدایی و دبیرستان را از طریق معلمان با تجربه در شبکه آموزش سیما ارائه کند تا به نحوی دوری دانش آموزان از درس و مدرسه را جبران کند.

آموزش از راه دور به دانش آموزان خانه نشین ایرانی از همین فردا از طریق شبکه 7 آغاز می شود و جدول زمانی آن به شرح زیر خواهد بود. برنامه سایر روزهای هفته پس از تهیه لیست نهایی دروس اعلام خواهد شد

شنبه دهم اسفندماه:

٨:٠٠  ریاضی هفتم متوسطه اول

٨:٣٠. ریاضی هشتم متوسطه اول

١٠:٣٠ فارسی اول ابتدایی

١٠:٥٠ علوم سوم ابتدایی

١١:١٠ فارسی پنجم ابتدایی

١١:٣٠ شیمی ٣ (پایه١٢متوسطه)

١٥:٠٠ عربی ٢ (پایه ١١ علوم انسانی)

١٥:٣٠ عربی ٣ (پایه ١٢ علوم انسانی)

١٦:٠٠ درس اخلاق حرفه‌ای (هنرستان‌های فنی حرفه ای و کار دانش)

١٦:٢٥ کارگاه نوآوری و کارآفرینی (پایه ١١ هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار دانش)

بد نیست اشاره کنیم که طبق اعلام علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در این طرح تمرکز بیشتر روی دانش آموزان پایه دوازدهم است چراکه این گروه امسال امتحانات نهایی را پیش رو دارند و بیشتر از سایر مقاطع به آموزش و هدایت معلم نیاز دارند. او اضافه کرد که دانش آموزان پس از اتمام هر برنامه آموزشی می توانند از طریق فضای مجازی با معلمانشان در ارتباط باشند و پرسش های خود را مطرح کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان