سهمیه سوخت ۶۰ لیتری نوروزی به خودروها اختصاص می یابد

علی ‌اصغر یوسف ‌نژاد، نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه اعلام کرد که براساس مصوبه این کمیسیون، سهمیه سوخت ۶۰ لیتر بنزین نوروزی به خودروها اختصاص خواهد یافت

علی ‌اصغر یوسف ‌نژاد، نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه اعلام کرد که براساس مصوبه این کمیسیون، سهمیه سوخت 60 لیتر بنزین نوروزی به خودروها اختصاص خواهد یافت. نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، اعلام کرد که براساس مصوبه کمیسیون، تصمیم گرفته شد تا برای تعطیلات نوروز، سهیه سوخت 60 لیتر بنزین به کارت‌ سوخت خودروها اضافه شود.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرنا، علی ‌اصغر یوسف ‌نژاد، نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه اعلام کرد که براساس مصوبه این کمیسیون، سهمیه سوخت 60 لیتر بنزین نوروزی به خودروها اختصاص خواهد یافت. به گفته وی، کارگروه کمیسیون تلفیق روز گذشته برای اعمال اصلاحاتی در بودجه سال 1399 تشکیل جلسه داده بود و کمیسیون تلفیق در جلسه امروز این اصلاحات را مورد بررسی و تصویب قرار خواهد داد.
البته شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور با واکنش به خبر تخصیص سهمیه نوروز، اعلام کرد که درباره اختصاص سهمیه بنزین سفر بخشنامه ای به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورد‌ه‌های نفتی ابلاغ نشده است و قرار است که تا پایان امروز چهارشنبه (7 اسفند) تصمیم نهایی در خصوص واریز سهمیه بنزین نوروزی اتخاذ شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان