بازیکن تیم فوتبال سپاهان:

کرونا تمرکز را از ما گرفت

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: تمام حرف متخصصین این است که در مکان‌های شلوغ حاضر نشوید و ما نیز به تمرکز نیاز داریم، اما این موضوع  تمرکز را از ما گرفته است و نتوانستیم خوب بازی کنیم.

کرونا تمرکز را از ما گرفت

سروش رفیعی پس از تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: در خصوص بازی تنها می توانم  بگویم بازی یک بر یک شد و هر تیم یک امتیاز کسب کرد، که البته برای هیچکدام از تیم‌ها فایده نخواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز به این دلیل در جمع خبرنگاران حاضر شده‌ام که از مسئولان  برگزاری چند سوال بپرس، دلیل برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگران چه بود؟ دلیل اینکه در رسانه‌ها تاکید دارند که در تجمعات حضور پیدا نکنید، چیست؟ آیا ما جزو مردم محسوب نمی‌شویم. بازیکنانی که در زمین حاضر می‌شوند در اردوی قبل از بازی حاضر هستند. این رشته فوتبال است و مگر می‌شود بازیکن دستش به کسی نخورد.

رفیعی اضافه کرد: تمام حرف متخصصین این است که در مکان‌های شلوغ حاضر نشوید و ما نیز به تمرکز نیاز داریم. این موضوع  تمرکز را از ما گرفته است. این دیدار برای ما یک بازی پر استرس بود و ما به این دلیل یک هفته پر استرس را پشت سرگذاشتیم.

به گزارش ایسنا، هافبک تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: درک می‌کنیم که باید لیگ برگزار شود، اما سوال این است که به چه قیمتی برگزار شود. این لیگ چقدر ارزش دارد که جان یک جوان به خطر بیفتد. درخواست من تعطیلی لیگ تا پایان مشخص شدن این جریانات است. نمی‌توانیم تمرکز داشته باشیم. 

رفیعی در پایان در خصوص اعلام پنالتی به سود تیم حریف گفت: معتقد هستم پنالتی که دقایق پایانی به ذوب‌آهن دادیم به دلیل عدم تمرکز بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان