سرمربی تیم‌ فوتسال گیتی پسند:

در بازی سوم جبران می کنیم تا به فینال برویم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم‌ فوتسال گیتی پسند گفت: در اصفهان میزبان هستیم، اما ۲ نفر از کادر فنی اخراج شدند و هر ۲ نیمه تیم ما را ۵ خطایی کردند.

در بازی سوم جبران می کنیم تا به فینال برویم

حمید بیغم پس از دیدار تیمش برابر سن ایچ ساوه در نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: بازیکنان ما خیلی خوب دویدند، جنگیدند و تلاش کردند و هیچ مشکلی نبود. توپ‌هایمان وارد دروازه نشد و مقصر خودمان هستیم. جایی که بازیکن باید پاس می‌داد، نداد و گل نزدیم، تیم مقابل در ضد حمله گل زد و برنده شد.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در بازی سوم جبران کنیم و به فینال برویم. مصدومان احتمالا به بازی سوم می رسند، اما برای ما فرقی نمی‌کند و ما یک تیم هستیم. بازیکنان امروز هم بد بازی نکردند و تلاششان را کردند و مطمئن هستم در بازی سوم قوی‌تر ظاهر خواهیم شد و برنده می‌شویم.

به گزارش ایسنا، بیغم در رابطه با کم بازی کردن اصغرحسن زاده، افزود: اصغر حسن‌زاده 2 کارت زرد داشت و متاسفانه وضعیت طوری بود که می‌ترسیدیم. در اصفهان میزبان هستیم، اما 2 نفر از کادر فنی اخراج شدند و هر 2 نیمه تیم ما را 5 خطایی کردند و یکسره با بازیکن تیم ما صحبت می‌کردند.

وی ادامه داد: یک مربی از سن‌ایچ را می‌خواست اخراج کند، 5 دقیقه طول کشید و تمام بازی مربی آن‌ها ایستاده بود و آخر ما بد شدیم و آن‌ها خوب. اعتراض در فوتسال ایران مد شده است و در بازی بعد ما همچنین کاری خواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان