باشگاه العین به خاطر سپاهان خواهان تعویق بازی با السد قطر شد!/واکنش به دلایل استعفای تابش

خبرگزاری مهر:  در یکی از معدود بازی های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار بود تیم های السد قطر و العین امارات روز سه شنبه این هفته در کشور امارات به مصاف هم بروند. با این حال باشگاه العین امروز با ارسال نامه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواست تا این مسابقه هم مثل دیگر دیدارهای منطقه غرب آسیا به تعویق بیافتد.

«ماجد العویس» یکی از مدیران باشگاه العین در این خصوص، جلوگیری از انتشار ویروس کرونا را دلیل این درخواست عنوان کرد و از باشگاه سپاهان ایران هم نام برد.

وی گفت: همانطور که رسانه ها اعلام کرده اند چند بازیکن تیم سپاهان ویروس کرونا گرفته اند. این تیم هفته گذشته با السد قطر بازی داشت و ما هم برای حفظ سلامت بازیکنان، خواهان لغو بازی با السد هستیم.

واکنش به دلایل استعفای تابش و بازگشت ساکت/ قلعه‌نویی ماندگار است!

رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان اصفهان گفت: نمی توانم درباره جانشین احتمالی آقای تابش در قامت مدیرعامل باشگاه نظر قطعی بدهم.

منوچهر نیکفر در خصوص استعفای مسعود تابش از مدیرعاملی باشگاه سپاهان اصفهان گفت: جلسه هیات مدیره باشگاه ظهر امروز برگزار شد و با استعفای ایشان که زحمات بسیار زیادی را در قامت مدیرعاملی باشگاه کشید موافقت کردیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان درباره دلایل استعفای تابش از مدیرعاملی باشگاه افزود: اجازه دهید فعلاً صحبتی در این باره نکنیم تا در زمان و فرصت مناسب نسبت به این قضیه بحث و گفتگو شود.

وی درباره اینکه آیا استعفای ایشان به خاطر فشار کادر فنی باشگاه بوده است تاکید کرد: چنین چیزی نیست. نمی خواهم فعلاً درباره جزئیات این موضوع صحبتی داشته باشم.

نیکفر درباره شایعه حضور محمدرضا ساکت به عنوان جانشین مسعود تابش تصریح کرد: فعلاً چنین تصمیمی نداریم. هیات مدیره کارها را پیش می برد تا تکلیف مدیرعامل را بزودی مشخص کنیم. نمی توانم درباره این موضوع نظر قطعی دیگری بدهم.

رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان درباره اینکه آیا با امیر قلعه نویی به همکاری خود ادامه می دهد افزود: بله! او فعلاً سرمربی تیم خواهد بود و موردی در این باره وجود ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان