خزانه دار شورای شهر تهران مطرح کرد؛

جزئیات بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران

رسولی جزئیات بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران را تشریح کرد.

جزئیات بودجه سال 99 شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رسولی خزانه دار شورای شهر تهران پس از دویست و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع اصحاب رسانه در تشریح بودجه سال 99 شهرداری تهران گفت: پس از ارایه لایحه بودجه از شهرداری تهران، در رفت و آمد‌هایی که این بودجه داشت سرانجام روی مبلغ 30 هزار و 574 میلیارد تومان ایستاد و این رقم در مقایسه با بودجه مصوب سال گذشته 26 درصد افزایش داشت.

خزانه دار شورای شهر تهران افزود: بودجه شهرداری تهران در بخش‌های مختلف اعم از منابع، تغییراتی داشت و در این تغییرات 30 میلیارد تومان مازاد سال 97 به پلیس راهور اختصاص یافت و در ادامه نیز 170 میلیارد تومان تغییر در بودجه خدمات شهری و محیط زیست داشتیم.

رسولی ادامه داد: برای باغ‌های کن، فرحزاد و طرح نیلوفری (راه آهن) مبلغ 150 میلیارد تومان بودجه اختصاص یافت و لازم است اعلام کنم کمترین تغییرات بودجه‌ای در حوزه شهر هوشمند بود.

او بیان کرد: 47 درصد بودجه سال 99شهرداری صرف اجرای طرح عمرانی و 38 درصد آن صرف هزینه‌های مدیریت شهری می‌شود.

خزانه دار شورای شهر تهران ادامه داد: برای اجرای 104 طرح اولویت پذیر رقمی بالغ بر 110 هزار و 400 میلیارد تومان‌اختصاص یافت و در کنار آن برای ساماندهی محله‌های شهر تهران نیز 2 هزار میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد.

رسولی تاکید کرد: برای پابک سازی بدنه فربه شهرداری تهران با هدف بازنشستگی کارکنان رقمی بالغ بر 800 میلیارد تومان در قالب طرح‌های تشویقی در نظر گرفته شد و برای وابستگی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری رقمی بالغ بر 25 کمک در نظر گرفته شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان