روایت سروش صحت از تلخی عکسی شیرین +عکس

سروش صحت با انتشار عکسی قدیمی در کنار عارف لرستانی و علی ابوالحسنی که هر دو از دنیا رفته‌اند، از عکسی خاطره‌انگیز و شیرین که حالا عکسی خاطره‌انگیز و تلخ شده، نوشته است.

خبرگزاری ایسنا: سروش صحت با انتشار عکسی قدیمی در کنار عارف لرستانی و علی ابوالحسنی که هر دو از دنیا رفته‌اند، از عکسی خاطره‌انگیز و شیرین که حالا عکسی خاطره‌انگیز و تلخ شده، نوشته است.

این کارگردان و بازیگر در توضیح عکسی که امروز (یکشنبه، 11 اسفندماه) منتشر کرده، نوشته است:

«این بار سوم است که این عکس را به اشتراک می‌گذارم. بار اول به عنوان عکسی خاطره‌انگیز و شیرین.

روایت سروش صحت از تلخی عکسی شیرین

بار دومی که این عکس را گذاشتم عارف دیگر نبود. حالا علی ابوالحسنی هم رفته است. علی همان است که سمت چپ من نشسته است و دستش روی شانه من است و عارف با گریم و کلاه بالای سرم ایستاده است.

عکس را بزرگ کردم و به چشم‌های عارف نگاه کردم، بعد به صورت علی، بعد به بقیه. به پیراهن گل‌گلی و مو‌های سیاه خودم هم نگاه کردم و به سایه مرگ که خیلی نزدیک است.

باید عکس را بزرگ کنید و دقیق نگاه کنید تا آن را ببینید. یاد علی و عارف همیشه با من خواهد بود و این همیشه نمی‌دانم چقدر طول می‌کشد.

حالا دیگر این عکسی خاطره‌انگیز و تلخ است.»

به گزارش ایسنا، علی ابوالحسنی بازیگر سریال‌های طنز تلویزیون در دهه 70، شب گذشته و در سن 47 سالگی بر اثر عارضه قلبی درگذشت.

ابوالحسنی پس از شناخته شدن در تئاتر، برای بازی در مجموعه نوروز 77 مهران مدیری دعوت به‌کار شد و تا سال 81 با او همکاری داشت.

عارف لرستانی که او هم به دلیل نقش‌هایش در سریال‌های طنز شناخته شد، حدود دو سال قبل (فروردین‌ماه 96) در سن 46 سالگی از دنیا رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان