تخصیص ۱۲۰ لیتر بنزین برای هر کارت سوخت در ایام نوروز

با وجود شایعاتی مبنی بر تخصیص ۶۰ لیتر سوخت نوروزی به خودروهای سواری، چندی پیش عضو کمیسیون تلفیق بودجه لایحه سال ۹۹ کل کشور از مصوبه این کمیسیون برای اختصاص ۱۲۰ لیتر بنزین به هر کارت سوخت در ایام نوروز خبر داد

با وجود شایعاتی مبنی بر تخصیص 60 لیتر سوخت نوروزی به خودروهای سواری، چندی پیش عضو کمیسیون تلفیق بودجه لایحه سال 99 کل کشور از مصوبه این کمیسیون برای اختصاص 120 لیتر بنزین به هر کارت سوخت در ایام نوروز خبر داد. محمدرضا رضایی کوچی عضو کمیسیون تلفیق بودجه لایحه سال 99 کل کشور صبح روز یکشنبه و در جلسه ای با محوریت بررسی سهمیه بندی سوخت در طول ایام نوروز، از اختصاص 120 لیتری سوخت نوروزی به خودروهای سواری خبر داد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از فارس، براساس مصوبه کمیسیون تلفیق تصمیم گرفته شده است تا در ایام تعطیلات نوروز به ازای هر کارت سوخت، میزان 120 لیتر سوخت سهمیه ای تعلق گیرد. البته گفتنی است که این 120 لیتر بنزین در دو نوبت شارژ خواهد شد و مضاف بر سهیمه معمول 60 لیتر ماهیانه است. یعنی مجموعا برای تعطیلات نوروزی 180 لیتر به هر کارت سوخت اختصاص پیدا می کند، ولی‌ زمان شارژ و تخصیص این 120 لیتر به دلیل موضوع ویروس کرونا هنوز مشخص نیست.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان