دوتبعه خارجی پشت صحنه احتکار یک میلیون ماسک

داریوش جمشیدی معاون اجرایی اداره کل تعزیرات شهرستان‌های استان تهران در مورد برخورد با محتکران اقلام بهداشتی اظهار داشت: در راستای برخورد با سودجویان بازار لوازم بهداشتی، شب گذشته از انباری در قوچ حصار شهرری حدود 110 هزار عدد ماسک N95 و 200 هزار جفت دستکش را کشف که مالک انبار نیز بدلیل اختفاء و امتناع از فروش مواد شناسایی شده بازداشت شد.

وی با اشاره به کشف روز جمعه تعزیرات استان تهران، ادامه داد: یک میلیون ماسک مخصوص جراحی در این روز با تلاش همکاران کشف شد که به منظور استفاده بیماران و کادر زحمتکش درمانی در اختیار بیمارستان‌ها قرار گرفت.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات شهرستان‌های استان تهران افزود: در کشف احتکار یک میلیون ماسک دو تبعه خارجی پشت صحنه قرار داشتند که تحقیقات قضایی برای شناسایی دیگر مکان‌هایی که احتمال احتکار مواد بهداشتی وجود دارد، آغاز شده است.

جمشیدی با تأکید بر الزام گشت همه شعبات تعزیرات از داروخانه‌ها در شهرستان‌های استان تهران از پلمپ 19 داروخانه به علت اختفاء و امتناع از فروش در استان تهران خبر داد.

وی در پایان با بیان اینکه کماکان قیمت مصوب هر عدد ماسک همان 500 تومان است، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم تا گزارشات خود از احتکار مواد بهداشتی را به سامانه 135 اعلام کنند تا بلافاصله بازرسان این سازمان شروع به بررسی موضوع کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان