شهروندان برای دریافت خدمات شماره گذاری به تهران یا استان‌های مجاور مراجعه کنند

سرهنگ علی محمدی گفت: در صورت تعطیلی مراکز تعویض پلاک استان برای انجام خدمات تعویض پلاک به سایر استان‌ها مراجعه کنند.

شهروندان برای دریافت خدمات شماره گذاری به تهران یا استان‌های مجاور مراجعه کنند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با اشاره به تعطیلی مراکز شماره گذاری برخی از استان‌ها به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: برابر تصمیم ستاد پدافند غیرعامل زیستی استان‌های با آلودگی بالا، مراکز تعویض پلاک این استان‌ها تعطیل می‌ شوند. اما برخی از شهروندان بدون توجه به هشدارها، برای دریافت خدمات به تهران یا استان‌های مجاور مراجعه می‌نمایند.

سرهنگ علی محمدی با اشاره به این که این موضوع منجر به انتشار گسترده ویروس کرونا خواهد شد از عموم مردم تقاضا کرد: در صورت تعطیلی مراکز تعویض پلاک استان برای انجام خدمات تعویض پلاک به سایر استان‌ها مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است هموطنان در استان‌هایی که مراکز شماره گذاری آن‌ها تعطیل شده تا زمان رفع خطر شیوع ویروس تامل نموده وتاکید می‌ شود به کلیه استان‌ها ابلاغ گردیده در صورت مراجعه شهروندان سایر استان ها، مراکز تعویض پلاک از ارائه خدمات به شهروندان سایر استان‌ها قویا خودداری نمایند و یقینا هیچ گونه خدمتی در سایر استان‌ها به این دسته از مراجعین که از استان‌های با شیوع بالا مراجعه می‌نمایند ارایه نخواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان