ماهان شبکه ایرانیان

جام جهانی فوتبال زیر ۲۰ سال - کره‌جنوبی

روحیه بالای ملی‌پوشان جوان فوتبال ایران برای شکست زامبیا

بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان ایران بعد از شکست کاستاریکا با روحیه بیشتری به کار ادامه می‌دهند.

روحیه بالای ملی‌پوشان جوان فوتبال ایران برای شکست زامبیا

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال زیر 20 سال ایران در نخستین دیدارش در جام جهانی موفق شد با یک گل از سد کاستاریکا بگذرد و شانس خود را برای صعود به مرحله حذفی بالا ببرد. بازیکنان تیم ملی پس از این برد با روحیه بیشتری به کار ادامه می‌دهند و انگیزه بالای آنها در صحبت‌هایی‌شان هویدا است.

نیما مختاری درباره پیروزی تیم جوانان ایران در بازی مقابل کاستاریکا در جام جهانی اظهار کرد: در بازی مقابل کاستاریکا عملکرد متفکرانه‌ای داشتیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم در دو بازی آینده هم مثل مسابقه قبلی به پیروزی برسیم.

او درباره مسابقه با زامبیا هم گفت: هر تیمی در جام جهانی حضور پیدا می‌کند مطمئنا تیم قدرتمندی است. هیچ تیم ضعیفی در مسابقات نیست و همه تیم‌ها تدابیر تاکتیکی خاصی دارند. امیدوارم با برنامه‌های کادر فنی بهترین نتیجه را بگیریم.

علی شهسواری هم درباره دیدار تیم جوانان ایران مقابل کاستاریکا گفت: مسابقه سختی با کاستاریکا داشتیم اما با تدابیر کادر فنی و آنالیز خوبی که داشتیم در نهایت به پیروزی رسیدیم و دل مردم ایران را شاد کردیم. دو مسابقه بعد مقابل زامبیا و پرتغال هم دیدارهای سختی هستند و دوست داریم در هر دو دیدار نتیجه خوبی بگیریم.

او درباره شناخت از زامبیا گفت: شناخت خوبی از این تیم داریم. کادر فنی دو بار این تیم را آنالیز کرده است. زامبیا تیم خوب و قدرتی است اما امیدواریم بتوانیم نتیجه بگیریم. پیش بینی من این است که در این بازی یک بر صفر برنده می‌شویم.

همچنین عارف آقاسی درباره دیدار تیم جوانان ایران مقابل کاستاریکا و مسابقه پیش‌رو برابر زامبیا گفت: خدا را شکر که بازی خوبی را مقابل کاستاریکا انجام دادیم. در مجموع بازی را به خوبی کنترل کردیم و سه امتیاز حساس را گرفتیم. از قبل هم می‌دانستیم بازی پرفشاری داریم. به طور حتم بازی زامبیا سخت‌تر از بازی کاستاریکا و شاید سخت‌ترین مسابقه ما در گروه باشد. امیدوارم در این مسابقه هم سه امتیاز را بگیریم.
او درباره شرایط تمرینات در ججو اظهار کرد: همه تمرینات به صورت منظم برگزار می‌شود. خدا را شکر کل کادر فنی ما به صورت کامل به علم روز اشراف دارند و بر اساس برنامه تمرینی بسیار خوبی پیش می‌رویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان