وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال

وزیر بهداشت، از تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان سال خبر داد.

وزیر بهداشت، از تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان سال خبر داد.

سعید نمکی، بعد از ظهر پنج شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در وزارت بهداشت، گفت: اولین مصوبه امروز، طرح بسیج ملی شکست کرونا بود.

وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال

وی از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال خبر داد و افزود: این تعطیلی دلیل نمی‌شود که هموطنان به سفر بروند. رفت و آمدها کنترل و تشدید می‌شود و انتظار داریم هموطنان به توصیه‌های بهداشتی ما گوش دهند و از ترددهای غیر ضروری واقعاً خودداری کنند.

نمکی ادامه داد: نظارت‌های بهداشتی تشدید خواهد شد که یکی از محل‌های نظارت، پمپ بنزین‌ها هستند که می‌توانند محل انتقال ویروس و آلودگی باشند.

وی افزود: یکی دیگر از مصوبات امروز ستاد، به تأخیر افتادن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری است که زمان جدید آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

وزیر بهداشت با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی شکست کرونا از روز پنج شنبه در سه استان کشور، گفت: شائبه‌هایی بود که گفته می‌شد قرار است درب منازل برویم، در حالی که با وجود پرونده الکترونیک سلامت و زیرساخت‌های لازم برای پیشگیری و کنترل بیماری وجود دارد، نیازی به رفتن به درب منزل هموطنان نیست. البته موارد استثنا برای رفتن به درب منازل وجود دارد و آن شامل بیماران بد حال است.

وی افزود: ما می‌خواهیم با اجرای طرح بسیج ملی شکست کرونا، تا چند روز آینده در این سه نقطه آلوده به بیماری، موفق شویم این ویروس را کنترل کنیم.

وزیر بهداشت با گلایه از آن دسته از هموطنان که به توصیه‌های وزارت بهداشت توجه نکرده و از خط قرمزهای بهداشتی عبور کرده اند، گفت: از مردم می‌خواهیم که در خانه بمانند و به سفر نروند تا هر چه زودتر بتوانیم چرخه انتقال ویروس را قطع کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان