فردا آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری

خبرگزاری فارس: مهلت مجدد ثبت نام کنکور 99 از 12 اسفند برای داوطلبانی که موفق به ثبت نام در مهلت اولیه نشده بودند، اعلام شد که این داوطلبان تا فردا پنج شنبه 15 اسفندماه مهلت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

ثبت نام کنکور سراسری سال 1399 برای پذیرش در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد.

* نحوه ثبت نام

داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

داوطلبانی که در مهلت تعیین شده (از 16 تا 27 بهمن ماه 98) هم در کنکور 99 ثبت‌نام کرده اند می‌توانند تا فردا از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ویرایش اطلاعات خود در صورت نیاز اقدام کنند.

داوطلبان باید ابتدا به مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره 1) در آزمون سراسری سال 1399 و اطلاعیه مربوط به اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام در 24 بهمن 98 بپردازند سپس کارت اعتباری ثبت‌نام از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org را تهیه کنند.

کنکور سراسری سال 1399 در روز‌های 12 و 13 تیرماه سال 1399 برگزار می‌شود و در مهلت 16 تا 27 بهمن ماه سال 98 تعداد یک میلیون و 51 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان