نگاهی به خالکوبی های سلبریتی های زن و معنا و ماجرای آن ها

سلبریتی ها هم مانند بقیه ی مردم دلایل مختلفی برای خالکوبی کردن دارند و البته گاهی هم هیچ هدف خاصی از این کار ندارند. اما بعضی از خالکوبی های سلبریتی ها ماجرا و داستانی دارند که تنها با نگاه به آن ها نمی توان متوجهش شد.

نگاهی به خالکوبی های سلبریتی های زن و معنا و ماجرای آن ها

سلبریتی ها هم مانند بقیه ی مردم دلایل مختلفی برای خالکوبی کردن دارند و البته گاهی هم هیچ هدف خاصی از این کار ندارند. اما بعضی از خالکوبی های سلبریتی ها ماجرا و داستانی دارند که تنها با نگاه به آن ها نمی توان متوجهش شد.

در ادامه درباره ی معنا و ماجرای خالکوبی های تعدادی از سلبریتی ها صحبت خواهیم کرد.

 ریانا

ریانا روی قفسه سینه ی خود یک خالکوبی با طرح یک الهه ی مصری دارد. به گفته ی ریانا، او این خالکوبی را به یاد مادربزرگش اوانجام داده.

این الهه ی مصری ایزیس نام دارد، مادری ابدی و یاور اسیران، گناهکاران و بیچارگان.

هالزی

هالزی یک خالکوبی با طرح نعل وارونه روی بازویش دارد تا همیشه به خود یادآوری کند که فقط با سختکوشی می تواند به موفقیت دست پیدا کند نه با بخت و شانس.

هالزی گفته او سخت تلاش می کند و گرچه به تقدیر اعتقاد دارد اما فکر نمی کند که چیزی صرفاً بر حسب بخت و شانس رخ دهد، به همین دلیل یک نعل وارونه روی بدن خود خالکوبی کرده تا بگوید که نیازی به شانس ندارد.

هیلاری داف

هیلاری داف یک خالکوبی کوچک روی مچ دستش دارد که آن را با الهام از بتی دیویس، بازیگر فقید هالیوود انجام داده. جمله ی Take Fountain که داف آن را خالکوبی کرده، نقل قولی است از صحبت های دیویس در یکی از مصاحبه های خود.

در یک مصاحبه ی تلویزیونی، وقتی مجری از دیویس پرسید بهترین راه برای ورود به هالیوود چیست، او در جواب گفت: «از فاونتین برو.» منظور دیویس خیابان فاونتین بود، راهی که به شهر لس آنجلس می رود و با آن می توان ترافیک را دور زد.

دوآ لیپا

دوآ لیپا نام محله قدیمی پدر و مادرش، Sunny Hill (سانی هیل) را روی دستش خالکوبی کرده.

او گفته پدر و مادرش در کوزوو در این محله بزرگ شدند و نام بنیاد و جشنواره ی سانی هیل کوزوو هم از این محله گرفته شده. به گفته ی لیپا این خالکوبی معنای ویژه ای برای او دارد و در میان خالکوبی های بسیارش همیشه جایگاه ویژه ای برایش داشته چون او را به یاد کشورش می اندازد و دلیل تلاش های امروزش را یادآوری می کند.

کلی آزبورن

کلی آزبورن یک خالکوبی روی سرش با مضمون Solidarity (وحدت) دارد که آن را به یاد قربانیان یکی از تیراندازی های جمعی آمریکا انجام داده.

بعد از تیراندازی جمعی ای که در سال 2016 در یکی از کلوپ های شبانه ی شهر اورلندو رخ داد، آزبورن در پستی اینستاگرامی با اشتراک گذاشتن تصویر خالکوبی خود اظهار کرد که همیشه در فکر انجام این خالکوبی بوده اما تراژدی شهر اورلندو او را عمیقاً متأثر کرد و ارزشمندی همه ی انسان ها و هر لحظه ی زندگی آن ها را به او یادآوری کرد.

جسیکا آلبا

جسیکا آلبا روی مچ خود یک خالکوبی به زبان سانسکریت دارد که به معنای «نیلوفر آبی» است و آن را بعد از به هم خوردن رابطه اش با یکی از شرکای عاطفی قبلی خود انجام داده.

آلبا گفته نیلوفر آبی نماد زیبایی معنوی است اما چون شریک عاطفی سابقش به شدت با خالکوبی کردن مخالف بود، بعد از تمام شدن رابطه اش با او احساس کرده بود خودش را دوباره پیدا کرده.

کندال جنر

تتو آرتیست کندال جنر گفته این سوپر مدل مشهور از او خواسته بود دو نقطه ی سفید داخل انگشت وسط دست هایش خاکوبی کند چون از نظر او همین چیزهای کوچک هستند که اهمیت دارند. علت سفید بودن خالکوبی هم آن بود که جنر نمی خواست اشکالی در فعالیت مدلینگش ایجاد شود.

جنر بعدها این دو نقطه را تبدیل به یک قلب کامل و یک قلب شکسته کرد. او گفته قلب دست راست کامل است که نمادی از یک فرشته است و قلب دست چپ شکسته است که به نوعی بعد شیطانی را نشان می دهد.

مایلی سایرس

مایلی سایرس جمله ی Just Breathe (فقط نفس بکش) را به یاد دوست و پدربزرگ مرحومش روی قفسه سینه ی خود خالکوبی کرده. آن ها بر اثر بیماری های مختلفی از دنیا رفته بودند.

این اولین خالکوبی سایرس بود و آن را مادرش برایش انجام داده بود.

به گفته ی سایرس، این خالکوبی به او یادآوری می کند که حتی ساده ترین چیز مثل نفس کشیدن را که دوست و پدربزرگش به خاطر بیماری قادر به آن نبود را امری عادی و بدیهی نداند. او گفته این خالکوبی را دز نزدیکی قلبش انجام داده چون همان جایی است که آن ها تا ابد در آن باقی خواهند ماند.

ژیزلی بینچنی

ژیزلی بینچنی به یاد مادربزرگ مرحومش یک ستاره ی کج و معوج روی مچ دستش خالکوبی کرده.

به گفته ی بینچنی، وقتی برای اولین بار به نیویورک نقل مکان کرد هیچ ستاره ای در آسمان وجود نداشت تا او را به یاد مادربزرگش اندازد به همین خاطر او خودش یک ستاره روی مچش کشید و بعداً همان طرح را خالکوبی کرد، علت کج و معوج بودن ستاره هم همین است. بینچنی گفته این خالکوبی را 10 سالی است که دارد و به او کمک می کند به یاد مادربزرگش باشد.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی روی ساعد دستش یک خالکوبی با طرح چند عدد رومی دارد که در واقع تاریخ یکی از سخنرانی های مشهور وینستون چرچیل، نخست وزیر بریتانیا است. XIII V MCMXL معادل 13/5/1940 است. چرچیل در این سخنرانی گفته بود: «چیزی ندارم که تقدیم کنم مگر خون، رنج، اشک و عرق.»

جولی دو کلمه از این جمله ی چرچیل یعنی «رنج» (toil) و «اشک» (tears) را هم روی بازویش خالکوبی کرده.

آماندا سیفرید

آماندا سیفرید روی یک پای خود کلمه ی Minge را خالکوبی کرده که به گفته ی او معنای خاصی ندارد و یک کلمه ی محبت آمیز است که برای خطاب کردن عزیزان به کار می رود.

سلنا گومز

سلنا گومز این جمله ی عربی را پشت خود خالکوبی کرده: «أحب نفسک أولا» یعنی اول خودت را دوست داشته باش.

آریانا گرانده

آریانا گرانده به یاد قربانیان بمب گذاری ای که سال 2017 در محل برگزاری کنسرتش رخ داد، یک زنبور پشت گوش خود خالکوبی کرده.

دو روز بعد از حادثه ی بمب گذاری در کنسرت منچستر گرانده، این ستاره ی پاپ در صفحه ی توئیترش تصویر خالکوبی زنبور خود را منتشر کرد. زنبور نماد تاریخی شهر منچستر است.

در جریان این بمب گذاری 22 نفر جان خود را از دست دادند و تعداد بسیار بیشتری مجروح شدند.

لیلی کالینز

لیلی کالینز روی یکی از پاهای خود این جمله را خالکوبی کرده: The nature of this flower is to bloom (ذات این گل شکوفا شدن است).

کالینز گفته هر بار که راه می رود و می دود، به آن نگاه می کند و به یاد می آورد که ما قرار است رشد میکنیم، آزموده شویم و به چالش کشیده شویم.

کیش تور
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان