قضیه ارتباط سالومه مجری بهائی شبکه من و تو با برخی هنرمندان به کجا رسید؟

ماجرای لو رفتن چت‌های خصوصی برخی هنرمندان و ورزشکاران با مجری بهایی من و تو حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت، باز هم به سراغ این افراد رفتیم تا موضوع قدری برایمان روشن‌تر شود.

قضیه ارتباط سالومه مجری بهائی شبکه من و تو با برخی هنرمندان به کجا رسید؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  همین چند روز قبل بود که چت‌های خصوصی برخی هنرمندان کشور با «سالومه»، مجری معلوم‌الحال شبکه «من و تو» در فضای مجازی منتشر شد و تا به امروز واکنش‌ها به این ماجرا ادامه دارد.

گرچه ابتدا برخی این پست‌ها و چت‌های لو رفته در اینستاگرام این مجری را تقلبی تصور می‌کردند، اما با تأیید سالومه و فحاشی او نسبت به این اتفاق تا ادعا‌های ضد و نقیضی که برخی از این چهره ها داشتند، این ماجرا رنگ واقعیت به خود گرفت. واقعیتی که با واکنش‌های پرویز پرستویی تا مهناز افشار و هنرمندان دسته چندم‌تری مثل ارژنگ امیرفضلی علنا جدی‌تر به نظر رسید و صحت دایره این روابط مشخص شد.

قضیه ارتباط سالومه مجری بهایی شبکه من و تو با هنرمندان به کجا رسید؟

 

بیشتر بخوانید:

واکنش برزو ارجمند به انتشار چت‌هایش با مجری شبکه «منوتو»!

پرویز پرستویی این چت‌ها را تقطیع شده و خود واقعیت ماجرا ندانست و به درستی نیز در این باره توضیح داد و برزو ارجمند نیز آن را بر گردن ادمین صفحه خود دانست و از این بابت نیز ابراز پشیمانی کرد.

قضیه ارتباط سالومه مجری بهایی شبکه من و تو با هنرمندان به کجا رسید؟

برخی هم که کاملا از در انکار وارد شدند که این واکنش‌ها را می‌توان با یک جستجوی ساده در فضای مجازی هم پیدا کرد. هرچند که به نظر اکثریت برای فرار از پاسخگویی بود، از این بابت که شاید تصور نمی‌کردند که این چت‌ها واقعا لو رفته باشد!

نکته جالب اینکه حتی اگر در صفحات مجازی این عده از سلبریتی‌ها سرکی بکشید، همچنان بعد از چند روز هیچ گونه ردپایی از تایید و یا حتی تکذیب ماجرا نمی‌بینید و چه بسا همین سکوت نشانه واقعیت این «چت‌های عجیب منتشره» باشد.

هرچند دسترسی به حریم خصوصی هر فردی، بواسطه شکایت شاکیان می‌تواند موجبات پیگیری قضایی را به بار آورد، اما سکوت و پیگیری نکردن این ماجرا توسط این جمعیت چندنفری، نکته‌ای است که باید بر آن متمرکز شد؛ چرا سکوت و چرا عدم پاسخگویی لااقل در برابر اعتماد عموم؟ جریانی که می‌تواند همه هنرمندان را باهم مقابل مردم قرار دهد که قطعا اتفاق خوشایندی نیست.

پیگیریی‌های خبرنگار ما برای فهم دوباره ماجرا از زبان این افراد نیز نهایتا منتهی به چنین جملاتی از سوی برخی شد؛ مثل «حرف‌هایم را زده‌ام و ادامه ندهید»، «گفتم که ارتباطی با این خانم نداشته‌ام»، «این بحث‌ها شخصی است»، «تکذیب کرده‌ام و بازهم می‌کنم»، «بیخیال این حرف‌ها آنهم وسط کرونا»، و البته «تلفن‎هایی که دیگر جواب داده نمی‌شود»!

قضیه ارتباط سالومه مجری بهائی شبکه من و تو با هنرمندان به کجا رسید؟

جدا از این کنش و اظهارات، این ماجرا می‌تواند به شکل دو طرفه نیز تحت پیگرد قضایی قرار گیرد. یک طرفه ماجرا به خود این افراد برمی‌گردد که اظهارات منتسب به خود توسط شخص یا اشخاص منتشرکننده را تحت شکوائیه قرار دهند و دیگر ورود مدعی‌العموم خصوصا از طریق دادسرای فرهنگ و رسانه به ماجراست.

اثبات همکاری یا ارتباط با معاند، چه درمورد رسانه باشد و چه غیر، می‌تواند تحت عناوینی مثل «معاونت در جرم» نیز مورد تحلیل قانونی قرار گیرد. حتی اگر به شکل صریح در قانون نیز جرم‌انگاری نشده باشد، اما همچنان می‌تواند با تفسیری موسع تحت لوای مباحث دیگر بازخواست قضایی شود.

لازم به ذکر است که؛ پرویز پرستویی، برزو ارجمند، رضا صادقی، مهناز افشار، مهراب قاسم‌خانی، تهمینه میلانی، علی انصاریان، شهره سلطانی، شهره لرستانی، علی اوجی، حامد پهلان، سروش جمشیدی و ارژنگ امیر فضلی، از افرادی هستند که با این مجری «من و تو» در ارتباط داشته‌اند و گفتگو‌های غیرمعمول آنان منتشر شده است.

البته پیش از این هم به این موضوع اشاره کرده ایم که این ماجرا می تواند یک دام برای برخی سلبریتی ها باشد و تا اثبات شدن این موضوع هیچ‌گونه اتهامی به این افراد وارد نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان