جزئیات وام یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی بازنشستگان

مدیرکل امور اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از اعطای تسهیلات اعتباری به بازنشستگان برای خرید نوروز خبر داد.

زهرا زاده‌ غلام مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، درباره ارائه تسهیلات اعتباری به مناسبت عید نوروز به بازنشستگان، اظهار کرد: همه بازنشستگان و وظیفه بگیران تک ورثه همسر که میزان حقوق خالص آن‌ها بالای یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است، مشمول دریافت تسهیلات اعتباری می‌شوند.

وی بیان کرد: مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به کارت مشمولان واریز شده که نرخ بازپرداخت آن ۲ درصد است و بر اساس میزان بهره‌مندی افراد از این مبلغ، از حقوق بازنشستگان طی ۴ قسط کسر می‌شود.

زاده‌غلام با بیان اینکه بازنشستگان و وظیفه بگیران از ۷ اسفند ماه تا ۷ فروردین ماه می‌توانند خرید کنند، افزود: مشمولان با مراجعه به فروشگاه‌های رفاه و وین مارکت، هر کالایی که در این فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد را می‌توانند خریداری کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان قبل از خرید با ورود به سامانه بازنشستگی کشوری و قسمت طرح یاری می‌توانند از شرایط بهره مندی خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: فروشگاه رفاه به مشمولان پیامک ارسال می‌کند و بعد از آن مشمولان می‌توانند به فروشگاه‌های رفاه مراجعه کنند، اگر پیامک به بازنشستگان و وظیفه بگیران از سوی فروشگاه رفاه ارسال نشود، قبل از مراجعه به فروشگاه‌ها حتما استعلام بگیرند.

زاده‌غلام درباره تمدید این تاریخ به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: مقرر شده تا در طول سال ۳ بار این مبلغ به بازنشستگان و وظیفه بگیران تعلق گیرد و بعد از تکمیل بازپرداخت مجدد آن‌ها می‌توانند این مبلغ را دریافت کنند، بنابراین این تاریخ تمدید نمی‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: بازنشستگان بعد از تکمیل بازپرداخت تسهیلات یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی که در اسفند ۹۸ دریافت کردند، می‌توانند در مرداد ماه سال ۹۹ مجددا این مبلغ را دریافت کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان