حناچی: ۶۸۸ ملک شهرداری در حال تخلیه است

حبیب زاده پاسخ حناچی در مورد ۱۹۰۴ ملک شهرداری که در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی است را منتشر کرد.

حناچی: 688 ملک شهرداری در حال تخلیه است

حناچی: 688 ملک شهرداری در حال تخلیه استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران به تذکر افشین حبیب زاده عضو شورای شهر تهران درباره تاخیر در گزارش ساماندهی واگذاری املاک به اشخاص و موسسات پاسخ داد.

حبیب‌زاده با انتشار پاسخ حناچی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
طبق تبصره دوم «الزام شهرداری تهران به ساماندهی واگذاری حق بهره برداری از املاک»، شهرداری تهران مکلف است فهرست تمامی واگذاری‌های مغایر با این مصوبه را از سال 1378حداکثر ظرف سه ماه به صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران ارائه نماید که به دلیل عدم ارائه گزارش آن با وجود انقضای مهلت، در تذکری به شهردار تهران خواستار پیگیری مساله شدم.


بیشتر بخوانید: 1904 ملک بدون اجاره بهای شهرداری در اختیار افراد حقیقی


اخیرا جناب آقای حناچی در پاسخ به این تذکر اعلام کرده اند که سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران به طرق مختلف اقدام به شناسایی املاک بند 6 ماده 55 قانون شهرداری مصوب 1334 در حوزه‌های ستادی و مناطق نموده که پس از راستی‌آزمایی، ماحصل آن شناسایی 1904 ملک حاوی اطلاعات مربوطه می‌باشد. درخصوص روند باز پس گیری املاک و اراضی که خارج از ضابطه به اشخاص حقیقی یا حقوقی واگذار شده است نیز در مرحله اولیه از تعداد 1904 ملک، تعداد 437 مورد دارای انحراف از موضوع بند 6 ماده 55 قانون شهرداری تشخیص داده شد که در مرحله دوم، این تعداد به اضافه املاک اجاره‌ای و خانه‌های سازمانی به تعداد 688 ملک افزایش یافت که در دست تخلیه قرار دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان