در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش تولید مواد ضدعفونی کننده داخلی/ کمبود مواد ضد عفونی کننده به خاطر شوک به شبکه توزیع است

امامی امین گفت: در شرایط بحرانی فعلی توانسته ایم نیاز داخلی به مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی را از تولید داخلی تأمین کنیم.

افزایش تولید مواد ضدعفونی کننده داخلی/ کمبود مواد ضد عفونی کننده به خاطر شوک به شبکه توزیع است

افزایش 150 برابری تولید مواد ضدعفونی کننده داخلی/ کمبود مواد ضد عفونی کننده به خاطر شوک به شبکه توزیع استمحمد امامی امین معاون اقتصادی استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت تامین مواد شوینده و ضد عفونی کننده در بازار گفت: از آنجاییکه اسفند پیک مصرف مواد شوینده است، صنایع شوینده از نیمه دوم سال تولید خود را افزایش می دهند و اقدام به ذخیره سازی می کنند.

معاون اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه در شرایط فعلی بیشتر تامین مواد ضد عفونی کننده مهم است، اظهار کرد: در حال حاضر با پیک مصرف مواد ضد عفونی کننده روبرو شده ایم،اما به موازات آن تولید هم افزایش یافته است.

او افزود: برای مثال واحد صنعتی که قبلا ماهی 10 هزار لیتر تولید داشت در شرایط فعلی روزی 50 هزار لیتر تولید می‌کند.


بیشتر بخوانید: آیا حتما برای پیشگیری از شیوع کرونا باید از الکل استفاده کنیم؟


امامی امین با تاکید بر اینکه کشور ما زیر ساخت لازم برای افزایش تولید را دارد، اظهار کرد: در شرایط بحرانی فعلی توانسته ایم نیاز داخلی را از تولید داخلی تامین کنیم و اگر مانند کشورهای اطراف بودیم مردم معطل می ماندند.

او خاطرنشان کرد: اینکه اکنون هنگام مراجعه به برخی داروخانه ها مواد ضد عفونی کننده یافت نمی شود، به خاطر شوکی است که به شبکه توزیع وارد شده است و پیش بینی ما این است که تا یک هفته دیگر نیاز بازار تامین شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر