پرستار جنجالی همدست «مسیح علی نژاد» بود!

پرستار دروغین که با انتشار فیلمی ادعای عجیبی را در خصوص آمار قربانیان کروناویروس اعلام کرده بود دستگیر شد.

چندی قبل با توجه به شیوع کروناویروس در ایران فیلم های زیادی در فضای مجازی از پرستاران و کادربیمارستان که شبانه روز در تلاش هستند پخش می شود اما برخی افراد با سو استفاده از این فضا به وجود آمده با انتشار فیلم و تصاویر و فایل های صوتی اقدام به شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی دارند.

در همین راستا هفته گذشت فیلمی از یک دختر جوان که لباس پرستاری به تن کرده در فضای مجازی پخش شد که با گریه و التماس ادعا می کند که روزانه ۱۰۰ نفر در بیمارستانی که کار می کنند به خاطر کروناویروس به کام مرگ فرو می روند و از مردم میخواهد که از خانه هایشان بیرون نیایند و بیشتر مراقب باشند.

 

پرستار جنجالی همدست «مسیح علینژاد» بود+عکس

این فیلم واکنش های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت و باعث ترس و وحشت بین مردم شده بود که تحقیقات اطلاعاتی برای بررسی و ادعاهای دختر جوان وارد عمل شدند که در این شاخه از تجسس های فنی مشخص شد زنی که خود را پرستار اعلام کرده در کلیپی با گریه و ناله اعلام می کند از صبح تا حالا صدنفر جلوی چشمانم کشته شدند، پرستار نیست و این فیلم ساختگی است.

بعد از تحقیقات اولیه مشخص شده که این خانم تحت هیچ عنوان در کادر هیچ بیمارستانی فعال نبوده و در هرمزگان با تهیه فیلم و کلیپ برای مسیح علینژاد اقدام می کرده که توسط اطلاعات سپاه هرمزگان دستگیر شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان