اسنپدراگون ۶۶۰ بار دیگر در بنچمارک گیک‌ بنچ رؤیت شد

اسنپدراگون ۶۶۰ به‌عنوان عضو جدید پردازنده‌های میان‌رده‌‌ی اسنپدراگون، بار دیگر در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است.

اسنپدراگون 660 بار دیگر در بنچمارک گیک‌ بنچ رؤیت شد

پردازنده‌های میان‌رده‌ی کوالکام به لطف عملکرد و مصرف بهینه‌ی خود جایگاه مناسبی در بازار پیدا کرده‌اند. عضو جدید پردازنده‌های میان‌رده‌ی کوالکام، اسنپدراگون 660 است که برای ساخت آن از فناوری 14 نانومتری استفاده شده است. استفاده از لیتوگرافی 14 نانومتری و هشت هسته‌ی Kyro 260 مصرف بهینه و عملکرد این پردازنده‌ را تضمین می‌کند. 4 هسته از این 8 هسته، فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز دارند و چهار هسته‌ی دیگر در فرکانس 1.8 گیگاهرتز کار می‌کنند.

گیک‌بنچ اسنپدارگون 660

اسنپدراگون 660 در حقیقت ترکیبی از دو عضو میان‌رده‌ی قدیمی‌تر کوالکام یعنی اسنپدراگون 625 و 653 است. کوالکام ادعا می‌کند که این پردازنده 20 درصد نسبت به اسنپدراگون 653 بهبود یافته است. نتایج بنچمارک گیک‌بنچ این پردازنده در یک گوشی ناشناخته‌ با اسم رمز Heart، بهبود 16 درصدی در بخش چندهسته‌ای نسبت به اسنپدراگون 653 نشان می‌دهد. در بخش تک‌هسته‌ای نیز بهبود 10 درصدی نسبت به اسنپدراگون 653 مشاهده می‌شود، برای استخراج نتایج مربوط به اسنپدراگون 653 از گوشی اوپو اف 3 پلاس استفاده شده است.

اسنپدراگون 653 با وجود استفاده از لیتوگرافی 28 نانومتری، یکی از بهینه‌ترین میان‌رده‌ها در مصرف انرژی به شمار می‌رود. اسنپدراگون 660 برای موفقیت در بازار باید علاوه بر  بهبود‌ عملکرد، مصرف بهینه‌‌تری نیز داشته باشد. برای کسب اطلاعات در مورد مصرف این پردازنده و مشاهده‌ی دیگر بنچمارک‌های‌ آن باید تا ورود آن به بازار صبر کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر