۲۱شهریور؛برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، عباسعلی کدخدایی در مصاحبه اختصاصی، گفت: با توجه به مشکلات ناشی از ویروس منحوس کرونا، وزیر کشور نامه‌ای را به شورای نگهبان مرقوم و پیشنهاد کرد که تاریخ مرحله دوم انتخابات مجلس به جای فروردین به 21 یا 28 شهریور 99 منتقل شود که در جلسه دیروز این شورا بررسی و تاریخ بیست و یکم شهریور تعیین و به آن وزارتخانه اعلام شد.

وی همچنین درباره بررسی صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه باقی مانده گفت: بررسی 4 حوزه انتخابیه دیگر باقی مانده که این بررسی‌ها به بازرسی بیشتر موکول شده است و پس از بازرسی‌های جدید اعلام نظر خواهیم کرد.

اتمام مرحله نخست بررسی لایحه بودجه 99 در شورای نگهبان

 کدخدایی همچنین از اتمام مرحله نخست بررسی لایحه بودجه 99 در شورای نگهبان خبر داد و افزود: دیشب تا آخر وقت، بررسی این لایحه ادامه داشت و رسیدگی مرحله نخست آن در این شورا تقریباً به اتمام رسید و امروز در حال تکمیل نظرات هستیم.

وی گفت: تلاش خواهیم کرد که امروز نظرات شورا را درباره بودجه 99 به صورت رسمی به مجلس ارسال کنیم تا پس از اعمال اصلاحات بتوانیم نظر نهایی خود را اعلام کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: تلاش ما این است که تا قبل از پایان سال 98 بتوانیم مراحل بررسی لایحه بودجه 99 را به اتمام برسانیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان