واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت اسفندماه خودروهای حمل و نقل عمومی

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور اظهار کرد مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت ۶۳۳ هزار خودروی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور به مبلغ ۶۷۶ میلیارد ریال در تاریخ ۲۷ اسفندماه به حساب آن ها واریز شد

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور اظهار کرد مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت 633 هزار خودروی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور به مبلغ 676 میلیارد ریال در تاریخ 27 اسفندماه به حساب آن ها واریز شد. این پرداخت شامل تاکسی های اینترنتی، تاکسی های فرودگاهی، آژانس های تحت پوشش شهرداری و اصناف، تاکسی هایی که در شهرهای فاقد جایگاه های CNG هستند و پیک موتوری واریز شده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در ادامه افزود: اعتبار فوق در کلیه کارت های بانکی رانندگان شارژ می گردد و در زمان سوختگیری می توانند از هر یک از کارت های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.
ضامنی در پایان تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات مناسب به رانندگان فعال، سامانه سماس راه اندازی شده است تا امکان تغییر رمز و دریافت تاریخچه واریز و استعلام باقیمانده اعتبار توسط رانندگان امکان پذیر باشد. رانندگان با مراجعه به سامانه سماس به نشانی www.samas.moi.ir از میزان اعتبار تخصیصی و تاریخچه هزینه کرد آن مطلع شوند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان