شهردار منطقه ۱۵ تهران خبر داد؛

کاشت ۵ هزار و ۶۰۰ پیاز و گلدان لاله در منطقه ۱۵

محمدی گفت: ۵ هزار و ۶۰۰ پیاز و گلدان لاله در نخستین بازه طرح استقبال از نوروز در بوستان و بزرگراه‌های منطقه ۱۵ کاشته شد.

کاشت 5 هزار و 600 پیاز و گلدان لاله در منطقه 15

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 15 تهران گفت: 5 هزار و 600 پیاز و گلدان لاله در نخستین بازه طرح استقبال از نوروز در بوستان و بزرگراه‌های منطقه 15 کاشته شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح از اول اسفند آغاز شد، افزود: این لاله‌ها در رنگ‌های متنوع در 132 بوستان و فضای سبز منطقه کاشته شد.

شهردار منطقه 15 تهران به دیگر اقدامات گل کاری در طرح استقبال از بهار در منطقه اشاره کرد و گفت: اجرای بیش از 90 فرش گل به مساحت 2 هزار و 240 متر مربع و نیز 9 هزار مترمربع گل کاری در سطح منطقه با گل‌هایی از بنفشه، شب بو، سینه رر و سایر گل‌های فصلی در بزرگراه‌ها و فضا‌های سبز منطقه از جمله این اقدامات است.

به گفته وی، حاشیه بزرگراه‌های امام علی (ع)، امام رضا (ع)، آزادگان و بعثت با المان‌هایی از اسامی معصومین (ع)، یا علی (ع)، یا امام رضا (ع) و اشکال هندسی با فرش‌هایی از گل آراسته می‌شود.

محمدی اضافه کرد: آرایش گونه‌های گیاهی شامل هرس فرمی درختچه‌ها به اشکال سبد گل و حیوانات، اجرای سبد گل و کلبه با استفاده از شاخه‌های هرس شده و دورریز گیاهان دیگرو کاشت 20 هزار و 802 اصله نهال در نهضت درختکاری از دیگر اقدامات انجام شده اداره فضای سبز در طرح استقبال از نوروز 99 است.

شهردار منطقه 15 تهران گفت: هزار و 171 سطل زباله، هزار و 428 نیمکت، 100 پایه چراغ، 5 آبخوری، 58 تابلو هشدار و برق، 14 آلاچیق و 342 متر طول نرده و حفاظ در بوستان و فضای سبز منطقه رنگ آمیزی شد.

محمدی به تمهیدات انجام شده در ایمن سازی وسایل بازی اشاره کرد و گفت: در این راستا 29 وسیله بازی کودکان، 41 وسیله بدنسازی بزرگسالان، 186 پایه چراغ و 51 تابلو برق ایمن سازی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر