نوکیا ۵۳۱۰ اکسپرس موزیک معرفی شد؛ پرتاب کاربران به ۲۰۰۷

کمپانی HMD گلوبال تحت نام نوکیا، گوشی‌های قدیمی این کمپانی را یکی پس از دیگری زنده می‌کند و دوباره به چرخه حیات باز می‌گرداند. جدیدترین گوشی از این سری که جانی دوباره گرفته، نوکیا ۵۳۱۰ اکسپرس موزیک است.

نوکیا 5310 اکسپرس موزیک معرفی شد؛ پرتاب کاربران به 2007

کمپانی HMD گلوبال تحت نام نوکیا، گوشی‌های قدیمی این کمپانی را یکی پس از دیگری زنده می‌کند و دوباره به چرخه حیات باز می‌گرداند. جدیدترین گوشی از این سری که جانی دوباره گرفته، نوکیا 5310 اکسپرس موزیک است.

نوکیا 5310 با همان ظاهر جذاب و نوستالژیک خود به بازار عرضه می‌شود. کاربران دوباره رنگ‌بندی مشکی/قرمز و سفید/قرمز معروف این گوشی را خواهند دید. سمت راست این گوشی دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و در سمت چپ، دکمه‌های پخش/توقف و عقب و جلو بردن موزیک تعبیه شده است تا کاربران را یک راست به سال 2007 ببرد.

البته این گوشی تفاوت‌هایی هم با نسل قدیمی خود دارد. برای مثال نمایشگر این گوشی 2.4 اینچی بوده و با رزولوشن QVGA به دست کاربران خواهد رسید که نسبت به سال 2007، از نظر ابعادی 0.3 اینچ بزرگتر شده است. تفاوت دیگری که این گوشی با هم نسلان فعلی خود مانند 3310، 8110 (گوشی موزی) و 2720 فلیپ دارد، در سیستم‌عامل است. نوکیا 5310 اکسپرس موزیک با سیمبین سری 30 پلاس به بازار عرضه می‌شود و خبری از KaiOS نیست.

نوکیا 5310 اکسپرس موزیک

عرضه این گوشی با این سیستم‌عامل سخت‌افزار بسیار معمولی را نیز توجیه می‌کند. نوکیا 5310 اکسپرس موزیک با چیپست مدیاتک MT6260A به همراه تنها 8 مگابایت رم به بازار عرضه می‌شود. البته اگر تنها هدف این گوشی که برانگیخته کردن احساسات نوستالژیک کاربران است را در نظر بگیرید، نباید زیاد غافلگیر بشوید. نوکیا 5310 اکسپرس موزیک از کارت حافظه 32 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند که به همراه رادیو FM و جک 3.5 میلیمتری هدفون، آن را به یک موزیک پلیر قابل حمل جمع و جور خوب تبدیل می‌کند. یک دوربین VGA نیز در قاب پشتی تعبیه شده تا اگر بخواهید به هر دلیلی با این گوشی عکاسی کنید، گزینه‌ای داشته باشید.

نوکیا 5310 اکسپرس موزیک

باتری این گوشی 1200 میلی‌ آمپر ساعت است و بر اساس گفته‌های HMD گلوبال، در نسخه تک سیم تا 30 روز و در نسخه دو سیم کارت تا 22 روز در حالت استندبای دوام می‌آورد. در آخر این نکته را فراموش نکنید که این گوشی تنها از باند‌های 2G پشتیبانی می‌کند و خبری از اتصالات سریع و وب گردی نیست. البته چه کسی دلش می‌خواهد با کیبورد T9 در گوگل جستجو کند؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر