معاون معماری و شهر سازی شهرداری تهران مطرح کرد؛

اصلاح حصار‌های کارگاهی به منظور استقبال از بهار/ شهر باید برای در خانه ماندن مردم آرام باشد

گلپایگانی آخرین تمهیدات شهرداری تهران برای استقبال از نوروز را تشریح کرد.

اصلاح حصار‌های کارگاهی به منظور استقبال از بهار/ شهر باید برای در خانه ماندن مردم آرام باشد

اصلاح حصار های کارگاهی به منظور استقبال از بهار/ شهر باید برای در خانه مردم شهروندان آرام باشدعبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین تمهیدات به کار گرفته شده برای مقابله با ویروس کرونا گفت: به‌ منظور کاهش صدمات ناشی از بیماری کرونا و تأمین آسایش و سلامت شهروندان فعالیت‌ها و عملیات ساختمانی شهر تهران در پروژه‌های دولتی و خصوصی از 24 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه 99 متوقف شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران افزود: طرح  استقبال از نوروز بر اساس سنت ایرانی با تمهیداتی در منازل همراه است و به طور حتم فضای عمومی شهر به بازپیرایی احتیاج دارد.

گلپایگانی با اشاره به تاکید نهادهای بهداشتی به در خانه ماندن شهروندان برای مقابله با شیوع کرونا گفت: به منظور کاهش تردد شهروندان در شهر و تاکید به در خانه ماندن شهروندان، برنامه‌های استقبال از بهار امسال با تغییراتی همراه بود و در این مسیر تلاش شد تا آسایش شهروندان در زمان قرنطینه خانگی مورد توجه قرار گیرد و به همین منظور فعالیت‌های ساختمانی تا 15 فروردین ماه سال 99 تعطیل شد.


بیشتر بخوانید: ضرورت برخورد با مدیرانی که در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا کوتاهی کرده اند 


معاون شهردار تهران در تشریح دیگر اقدام‌های انجام شده از سوی شهرداری تهران برای مقابله با کرونا گفت: به منظور زیباسازی معابر شهری طرح بازپیرایی حفاظ‌های کارگاهی را مورد توجه قرار دادیم تا حصار کارگاهی شکلی مرتب داشته باشند و در ادامه نیز اگر حصاری از کارکرد خود خارج‌ شده است، باید اصلاح شود.

او تأکید کرد: پیش تر و در سال‌های گذشته ممنوعیت فعالیت کارگاه‌های ساختمانی تا تاریخ 5 فروردین ماه اعمال می‌شد که با توجه به شرایط کنونی کشور در مقابله با بحران کرونا تصمیم بر آن شد تا این ممنوعیت تا دو هفته ابتدایی نوروز 99 اعمال شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان