شناسه : ۱۹۴۳۴۴۸ - یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۴
مونسان درسال جهش تولید خبرداد:
ارائه خدمات نوین به مشتریان روی میز ایساکو
به گزارش اقتصادآنلاین، مهدی مونسان مدیرعامل ایساکو ضمن تبریک سال نو به هموطنان گفت : شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در تلاش است خدمات را با بهترین کیفیت در محل مورد نظر یا منزل مشتریان ارائه دهد.
وی خاطر نشان ساخت : این شرکت می کوشد با بهره گیری از زیر ساخت ها وفن آوری های پیشرفته مشکلات احتمالی خودرویی مشتریان را بدون مراجعه به نمایندگی ها مرتفع کند.
مونسان تاکید کرد: با تمام این اقدامات اگر مشکل خودروها در محل مشتری و با استقاده از امکانات غیر حضوری رفع نشد ، 130 نمایندگی مجاز به صورت کشیک با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در سراسر کشور پذیرای دارندگان محصولات ایران خودرو هستند.
مونسان تاکید کرد: در سال جهش تولید، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو برای جلب رضایت مشتریان برنامه های خدمات رسانی نوینی را اجرایی خواهد کرد.
وی در خصوص سررسید گارانتی محصولات نیر خاطر نشان کرد : به منظور همکاری با دارندگان محصولات ایران خودرو در خصوص عدم خروج از منزل در شرایط بحرانی این مجموعه گارانتی خودروهاخودرا یک ماه یا دو هزار کیلومتر تمدید کرده است .
شهرام صالحی مدیر عامل امداد خودروایران نیز گفت : برای خدمت رسانی بهداشتی ومطمئن به مشتریان ورفع نگرانی آنان ، ناوگان امدادی رسانی خودرا به اقلام بهداشتی مجهز کرده ایم
مدیرعامل امداد خودرو ایران تاکیدکرد: مرکز تماس ایران خودرو در حوزه های مختلف کاری با بیش از 300 کارشناس درسه شیفت و24 ساعته در حال خدمت رسانی به مشتریان این خودروساز است.
وی تصریح کرد: در سال 98 بیش از 4 میلیون تماس با مرکز پاسخگویی ایران خودرو برقرار شده است .
صالحی تاکید کرد: به منظور حفظ و ارتقای سلامت کار کنان مرکز تماس ایران خودرو در مقابله با شیوع ویروس کرونا فعالیت برخی از پرسنل این مرکز به صورت دور کاری انجام می شود
مدیرعامل امداد خودرو ایران خاطرنشان ساخت : با توجه به فراهم بودن زیر ساخت های لازم در مرکز تماس ایران خودرووبا دور کاری برخی از کارشناسان هیچ گونه خللی به خدمت رسانی به مشتریان وارد نشده است.