دیدار با ابوالفضل رجبی ؛ بهروز سریال پایتخت ۶ و بقیه ماجرا

ابوالفضل رجبی ، یکی از هنرپیشه های فصل ششم سریال نوروزی پربیننده پایتخت است که هر شب ساعت ۲۲ از شبکه اول سیما پخش می شود. تکرار این سریال نیز هر شب ساعت ۲۴ از شبکه تماشا سیما صورت می گیرد.

دیدار با ابوالفضل رجبی ؛ بهروز سریال پایتخت 6 و بقیه ماجرا

ابوالفضل رجبی ، یکی از هنرپیشه های فصل ششم سریال نوروزی پربیننده پایتخت است که هر شب ساعت 22 از شبکه اول سیما پخش می شود. تکرار این سریال نیز هر شب ساعت 24 از شبکه تماشا سیما صورت می گیرد.

پایتخت 6 به قدری پربیننده است که میزان مصرف اینترنت در کشور در زمان پخش این سریال طنز، چند درصد افت می کند. یعنی برای مدتی، میلیون ها اینستا باز و تلگرام باز ایرانی، بیخیال لایک و کامنت و فالو می شوند و پای شبکه 1 می نشینند تا ببینند، فرجام نقی معمولی و ارسطو عامل و دیگر هنرمندان توامند این سریال در مناطق شمالی کشور، چه می شود.

برای تماشای اتفاقات ریز و درشت و جذاب این سریال، بایستی تا قسمت 15 که جمعه 15 فروردین ماه پخش می شود، صبر کرد. تا این جای کار که استقبال عمومی از این سریال خیلی خوب بود و این را از کامنت مردم زیر پست های هنرمندان سریال پایتخت در اینستاگرام می توان مشاهده کرد.

در فصل ششم، مثل فصل های قبلی شاهد نقش آفرینی نقی و ارسطو و خانواده آن ها هستیم. بهرام افشاری 2 متری هم خوب بازی می کند و سارا و نیکا سوئدی هم در این سریال، کمی پر رنگ تر از قبل نشان می دهند. کوچک ترین عضو این سریال، ابوالفضل رجبی نام دارد. ابوالفضل رجبی هیچ صفحه ای رسمی در اینستاگرام و توییتر ندارد.

ایشان در نقش بهروز حضور داشته و به عنوان عضوی از خانواده نقی و اقوام ارسطو، نقش آفرینی می کند. تیکه کلام های جذابی دارد و کلا استایل یک دانش آموز زبل فضول شیرین و دوست داشتنی را به خوبی روایت می کند. بوسه جنجالی بهروز بر گونه هما (همسر نقی) گویا در تکرار این سریال، سانسور شد.

احتمالا فصل ششم پایتخت، بتواند برای ابوالفضل رجبی یک سکوی پرتاب برای حضور در سایر سریال های و فیلم های سینمایی در سال 1399 و به بعد شود. ابوالفضل رجبی در فصل ششم سریال پایتخت، در نقش بهروز به عنوان برادر بهتاش فریبا (بهرام افشاری) و پسر فهیمه (با نقش آفرینی نسرین نصرتی ) حضور دارد.

ابوالفضل رجبی در کنار مادر بزرگش

ابوالفضل رجبی متولد بیست و هفتم تیر ماه سال 1386 در شهر ساری استان مازندران است. او یکی از شمالی های دوست داشتنی سریال پایتخت است. نقش او، نقشی جذاب است چون پسری انرژی مثبت و فعال بوده و مثل خیلی از دانش آموزان امروزی، قدری تپل و البته باهوش است.

ابوالفضل رجبی

بهروز خان همیشه خندان در کنار سارا و نیکا و فهیمه

ابوالفضل رجبی دانش آموز کلاس هفتم درمقطع اول متوسطه در شهر ساری است و فصل ششم سریال پایتخت، نخستین تجربه بازیگری این هنرپیشه خردسال کشورمان می باشد. پدر و مادر ابوالفضل رجبی اصالت جویباری و سواد کوهی دارند و پدرش در فرودگاه ساری مشغول به فعالیت است.

ابوالفضل رجبی تنها یک خواهر کوچک تر از خود دارد. او در سال 1397 به کلاس های بازیگری در قائم شهر رفته و زیر نظر عباس میار، دوره های کوتاه مدت بازیگری را طی کرد. این که شاهد یک هم بازی تقریبا هم سن و سال سارا و نیکا در این سریال هستیم، بر جذابیت های داستانی اثر، افزوده است.

ورزش مورد علاقه ابوالفضل رجبی کشتی است که ورزش اول مازنی ها محسوب می شود. ابوالفضل رجبی قصه ما، استاد اکبر عبدی را الگوی خود معرفی می کند که به نظر می رسد الگوی خوب و شیرینی است.

او در مصاحبه هایش با رسانه ها، شکار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر را هدف گذاری خود دانسته و باید دید که آیا ایران، بزودی با اکبر عبدی جدیدی آشنا می شود یا خیر. برای بهروز خان، آرزوی موفقیت داریم.

کیش تور
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان