رئیس پلیس راه راهور ناجا خبر داد؛

کاهش ۶۵ درصدی جابجایی مسافر توسط اتوبوس‌های بین شهری

سردار حسینی از کاهش ۶۵ درصدی جابجایی مسافر توسط اتوبوس‌های بین شهری توضیحاتی داد.

کاهش 65 درصدی جابجایی مسافر توسط اتوبوس‌های بین شهری

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات آمار سفر‌های نوروزی اظهار کرد: میزان سفرهای نوروزی نسبت به سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته و تعداد زیادی از مردم به توصیه‌های بهداشتی عمل کردند و موضوع را جدی گرفتند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه اگرچه انتظار می‌رود که همه این موضوع را رعایت کنند، اما هنوز سفرها به صفر نرسیده است، گفت: با این وجود آمارها کاهش قابل توجه میزان سفرها را نشان می‌دهند.

او با اشاره به اینکه در روز گذشته بیش از 40 درصد کاهش تردد را نسبت به سال گذشته داشتیم، بیان کرد: همچنین شاهد کاهش 65 درصدی جابجایی مسافر توسط اتوبوس‌های بین شهری هستیم.

سردار حسینی افزود: آن دسته از هموطنانی که به نکات بهداشتی مسئولان کمتر توجه کردند باید احساس مسئولیت بیشتری از خود نشان دهند تا تردد‌ها کاملا متوقف شود.

رئیس پلیس راه راهور ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر آمار تصادفات جاده‌ای بیان کرد: امسال تصادفات رانندگی کاهش چشمگیری داشته و از 25 تا 29 اسفند ماه 50 درصد کاهش تعداد جانباختگان حوادث رانندگی را شاهد بودیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان