سردار مهری خبرداد؛

بهره مندی مشمولان اعزامی گروه پزشکی و پیراپزشکی از امتیازات ویژه

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان اعزامی گروه پزشکی و پیراپزشکی این دوره از امتیازات و مشوق‌های ویژه‌ای نیز برخوردار می‌شوند.

بهره مندی مشمولان اعزامی گروه پزشکی و پیراپزشکی از امتیازات ویژه

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در مراسم بدرقه مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی اعزامی ششم فروردین ماه سال جاری، ضمن درود و سلام به ارواح پاک و مطهر شهدا و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) اظهارکرد: امنیت رکن اصلی هر جامعه است و وظیفه هر فرد ایرانی دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور و حفظ جان، مال و ناموس کشوراست.

وی با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا که فرمودند: خدمت وظیفه عمومی خدمت واقعا مقدسی است که در زمان جنگ و صلح در صف اول نیاز‌های کشور قراردارد، اشاره کرد و عنوان کرد: خدمت مقدس سربازی در کشور ما علاوه بر اینکه رعایت مسئله قانون است، مقوله‌ای ارزشی است و خدمت در این لباس مقدس مثل قرآن خواندن و جهاد فی سبیل الله است.

سردار مهری با اشاره به شعار امسال پلیس "سلامت خانواده امنیت جامعه است "گفت:ما برای حفظ سلامت مردم جمع شده ایم، شما عزیزان دراین دوره از اعزام به خدمت که همزمان شده با مقابله ویروس کرونا، می‌توانید با حضور خود در بیمارستان‌ها و خدمت به مردم شرایط پیش آمده را از بین ببرید.

وی افزود: مشمولان اعزامی این دوره از امتیازات و مشوق‌های ویژه‌ای نیز برخوردار می‌شوند که درحین خدمت توسط یگان‌های خدمتی برای این عزیزان اجرایی و اعمال می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد:چرخه خدمت سربازی همچنان ادامه دارست و با ایثارگری سربازان و نیرو‌های مسلح بهترین امنیت را در کشور داریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان