حراج کفش قدیمی با لوگوی کلاسیک اپل؛ فروش به قیمت ۱۰ هزار دلار

یک جفت کفش قدیمی اپل در حراجی اینترنتی به قیمت ده هزار دلار فروخته شد. این کفش اواسط دهه ۹۰ میلادی برای کارکنان اپل تولید شده و به لوگوی رنگین کمانی و کلاسیک این شرکت مزین شده است.

حراج کفش قدیمی با لوگوی کلاسیک اپل؛ فروش به قیمت 10 هزار دلار

یک جفت کفش قدیمی اپل در حراجی اینترنتی به قیمت ده هزار دلار فروخته شد. این کفش اواسط دهه 90 میلادی برای کارکنان اپل تولید شده و به لوگوی رنگین کمانی و کلاسیک این شرکت مزین شده است.

حراجی Heritage Auctions که به تازگی پروتوتایپ بسیار کمیاب نینتندو پلی استیشن را به قیمت باورنکردنی 360 هزار دلار فروخت، یک جفت کفش ورزشی سایز 42 با لوگوی کلاسیک رنگارنگ اپل را به حراج گذاشت.

کفش قدیمی اپل در حراجی به قیمت 10 هزار دلار فروخته شد

این کفش اوایل دهه 90 میلادی به طور انحصاری برای کارمندان اپل تولید شده و دست دوم است. با نگاه به ظاهر کفش به غیر از زدگی های جزئی، آثار کهنگی دیگری دیده نمی شود و به نظر می رسد صاحب قبلی استفاده زیادی از آنها نکرده است.

حراجی مورد بحث پس از دریافت بیست پیشنهاد از سوی طرفداران دو آتشه اپل، نهایتاً این کفش را به قیمت 9687 دلار فروخت.

سال 2017 یک جفت کفش دیگر با لوگوی اپل ولی با قیمت بسیار بیشتر زیر چکش حراج رفت. حراجی  مدعی شده بود آدیداس تنها دو نمونه از این کفش ساخته و اصلاً پوشیده نشده است. این کفش با شروع قیمت 15 هزار دلار به حراج گذاشته شد و انتظار می رفت جنگی تمام عیار بین طرفداران دو آتشه اپل و کلکسینورها برای تصاحب آن به راه بیفتد.

تصویر کفش فروخته نشده که با وجود آثار کهنگی کمتر، سال 2017 با شروع قیمت 15 هزار دلار به حراج گذاشته شد  ولی طرفداران از آن استقبال نکردند.

برگزار کنندگان حراجی انتظار داشتند این کفش در نهایت به قیمت 36 هزار دلار به فروش برسد، ولی کاربران برای خرید آن تمایل نشان ندادند و هنوز در سایت Heritage Auctions برای خرید موجود است.

اما حالا یکی از طرفداران سینه چاک اپل موفق شده یک جفت کفش کلاسیک این شرکت که البته نسبت به مدل فروش نرفته آثار کهنگی بیشتری روی آن نمایان است را به قیمت 10 هزار دلار بخرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان