خودکفایی در تولید استارت و دینام، دستاورد ایسکرا در سال‌۹۸

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت ایسکرا به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان استارت و دینام خطوط تولید خودروهای داخلی، در سال های فعالیت خود موفق به اخذ گواهینامه های متعددی از جمله استانـدارد مدیریت کیفیت IATF16949:2016، ISO9001:2015  و... شده است. علاوه بر آن ایسکرا دارای تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته مطابق تکنولوژی های نوین می باشد که دارای گواهینامه های استاندارد بین المللی 17025ISO/IEC، آزمایشگاه همکار اداره استاندارد ملی ایران در آزمون های استارت و دینام خودرو و سختی سنجی فلزات و صلاحیت کالیبراسیون ابعادی و فشار است و در بین 500 شرکت برتر کشور رتبه 302 را داراست.

ایسکرا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و دستگاه های پیشرفته و همچنین با کمک جوانان و مهندسان نخبه توانست در سال گذشته بیش از 90 درصد از اجزای استارت و دینام خودرو را داخلی سازی کند.

این شرکت با کسب مجوزهای لازم از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، عنوان شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی استارت و دینام را به خود اختصاص داد و بدین ترتیب تنها شرکت در حوزه تولید این محصول برای خودروهای داخلی شناخته شده که طراحی انواع استارت و دینام را بومی سازی کرده است.

ایسکرا در سال گذشته با تامین استارت و دینام مورد نیاز خودروسازان و تحویل به موقع تعهدات خود تلاش کرد تا خودرویی در کف کارخانه نماند و بدین منظور شرکت مگاموتور سایپا طی مراسمی از این شرکت تقدیر به عمل آورد.

در کنار این دستاوردها، از جمله برنامه های آتی شرکت ایسکرا می توان به طراحی و ساخت انواع موتورهای DC، مجموعه های مونتاژی وابسته از قبیل شیشه بالابر، برف پاک کن و ... و مشارکت در تولید قطعات خودروی برقی در آینده اشاره کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر