توزیع کارت تردد برای شاغلین در دو شهر مختلف

به دنبال شیوع ویروس کرونا در تمامی استان های کشور، مقرر شده است که ممنوعیت ورود و خروج خودروها تا دو هفته ادامه داشته باشد و تغییرات احتمالی در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد و پیرو همین جریان، استانداری تهران آمادگی لازم را برای اجرای دو هفته ‌ای این ممنوعیت ‌ها اعلام کرده است

به دنبال شیوع ویروس کرونا در تمامی استان های کشور، مقرر شده است که ممنوعیت ورود و خروج خودروها تا دو هفته ادامه داشته باشد و تغییرات احتمالی در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد و پیرو همین جریان، استانداری تهران آمادگی لازم را برای اجرای دو هفته ‌ای این ممنوعیت ‌ها اعلام کرده است. با این وجود، ممنوعیت ورود و خروج خودرو از شهرها می تواند مشکلاتی برای افراد غیربومی ایجاد کند که محل کار و محل سکونت آنان در شهرهای متفاوتی قرار گرفته است. در همین خصوص استاندارد تهران اعلام کرد که برای کارمندان و کارگران استانی، کارت مشخص و یا سفر برگ صادر خواهد شد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از فارس، انوشیروان محسنی بندپی به عنوان استاندار تهران، اعلام کرد که سازوکاری در نظر گرفته شده است که کارمندان و کارگرانی که در استان ‌های تهران، البرز و یا سمنان سکونت دارند و یا شاغل هستند، با دریافت کارتی مشخص می توانند تردد داشته باشند، چرا که تعدادی از کارگران و کارمندان هستند که در استان تهران ساکن هستند، اما محل کار آنان در استان‌ های دیگری واقع شده است و یا بالعکس این موضوع هم صحت خواهد شد که مقرر شده از سوی پلیس، کارتی در اختیار آنان قرار گیرد تا بتوانند تردد داشته باشند. پیرو همین موضوع، از روز چهارشنبه هفته گذشته نامه ‌ای به دستگاه ‌های اجرایی زده شده است تا کارمندان و کارگران خود را در این خصوص معرفی کنند.
موضوع دیگر "سفر برگ" خواهد بود که در جلسه تشکیل شده شهرداری تهران، مطرح شد که سامانه ای با عنوان "سفر برگ" راه اندازی شده و مردم در ترددهای کاری و ضروری که بین شهرستان های استان تهران خواهند داشت، می توانند در این سامانه ثبت نام کرده و نسبت به دریافت "سفر برگ" اقدام کنند تا امکان ورود و خروج از شهر خود را داشته باشند. لازم به ذکر است که نه تنها در استان تهران، بلکه در شهرستان های اطراف استان تهران هم تصمیماتی گرفته شده است تا از تجمعات جلوگیری بعمل آید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان