تاکید رئیس دستگاه قضا بر آگاهی بخشی در حوزه رسانه و حفظ امنیت شهروندان

حجت الاسلام و المسلمین رییسی طی تماسی‌های تلفنی جداگانه با وزیر کشور، رییس سازمان صدا و سیما و استاندار کردستان صحبت کرد و به ارائه نکاتی در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی، آگاهی بخشی مفید و موثر رسانه‌ای تأکید کرد.

تاکید رئیس دستگاه قضا بر آگاهی بخشی در حوزه رسانه و حفظ امنیت شهروندان

تاکید رئیس دستگاه قضا بر آگاهی بخشی در حوزه رسانه و حفظ امنیت شهروندانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در عصر دهمین روز فروردین 1399، حجت الاسلام و المسلمین رییسی طی تماس تلفنی با وزیر کشور از اقدامات موثر این وزارتخانه در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تمجید کرد.

وی در این باره گفت: با توجه به توصیه کارشناسان و مصوبه ستاد مقابله با کرونا و گزارش‌های که بنده رسیده است، مدیریت وزارت کشور توانسته است اقدامات موثری را در زمینه اجرای این طرح بعمل آورد.

رئیس قوه قضاییه از دست اندرکاران کمیته امنیتی، اجتماعی و سیاسی به جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اجرای مطلوب طرح‌های مقابله با بیماری کویید 19 تقدیر کرد و گفت: امیدوارم با سیاست‌های در پیش گرفته شده و همراهی شهروندان بتوانیم به زودی بر این ویروس وارداتی غلبه کنیم و سلامت را دوباره به جامعه ایران برگردانیم.

نکته دیگری که در تماس تلفنی حجت الاسلام و المسلمین  رییسی با رحمانی فضلی مورد تاکید قرار گرفت، حوزه امنیت شهروندان در طول تعطیلات نوروز بود. حجت الاسلام و المسلمین رییسی ضمن تمجید از تمهیدات اندیشیده شده در شورا‌های تامین استانی، اظهار کرد: نظر به گزارش‌های ارائه شده اقدامات خوبی در حوزه تامین امنیت شهروندان انجام شده و باید به دلیل تصمیم‌های اتخاذ شده برای مقابله با جرایم سازمان یافته و تامین امنیت شهروندان در این شرایط خاص در شورا‌های تامین استان‌ها تقدیر کرد.

رییس قوه قضاییه در ادامه تماس‌های تلفنی امروز عصر خود، با علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما گفتگو کرد.

در این تماس تلفنی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات موثر سازمان صدا و سیما در حوزه اطلاع رسانی، اغنای افکار عمومی در طرح فاصله گداری اجتماعی، آگاهی بخشی در مورد به حداقل رساندن رفت و آمد‌های غیرضرور و ساخت برنامه‌های کارشناسی در زمینه مقابله با ویروس کرونا، گفت: رسانه‌ها و بالاخص صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید برای مقابله با جنگ روانی دشمن و اغنای افکار عمومی نسبت به حقایق جاری کشور دست برتر را داشته باشند و اجازه ندهند شایعات و اخبار غیرواقعی افکار عمومی را مشوش نماید.

رئیس دستگاه قضا در ادامه ضمن تقدیر از موفقیت‌های بزرگ رسانه ملی بیان داشت: از دست اندرکاران حوزه خبر و خبرنگاران رسانه ملی به واسطه حضور در صحنه‌های مختلف برای آگاهی بخشی حداکثری به مردم تشکر می‌کنم و امیدوارم این عزیزان در انجام رسالت بسیار مهم خود همیشه و همواره موفق باشند.

در تماس تلفنی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با استاندار کردستان، بهمن مرادنیا گزارشی از اقدامات انجام گرفته در زمینه مقابله با ویروس کرونا، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اقدامات مختلف در جهت تامین امنیت استان و موضوعات اخیر مربوط به زندان سقز ارائه کرد.

رئیس قوه قضاییه ضمن استماع گزارش ارائه شده، از اقدامات صورت گرفته استانداری کردستان تشکر کرده و نکاتی در باب مسائل امنیتی متذکر شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان