ادامه تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال/ آبی‌ها در سال ۹۹ به آرامش می‌رسند؟

در حالی‌که منابع خبری از مدیرعاملی سعادتمند در باشگاه استقلال تهران خبر داده‌اند و این موضوع رسما تایید نشده است. اما تغییر مکرر مدیرعامل استقلال حکایت از آشفتگی این روزهای مدیریتی در باشگاه استقلال دارد.

ادامه تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال/ آبی‌ها در سال 99 به آرامش می‌رسند؟

به گزارش ایسنا، در روزهای پایانی سال 98 بود که احمد سعادتمند به عنوان عضو جدید هیات‌مدیره باشگاه استقلال معرفی شد و با استعفای علی فتح‌الله‌زاده از سرپرستی مدیرعاملی این باشگاه موافقت شد.
بعد از این اتفاق و با توجه به شیوع ویروس کرونا، اسماعیل خلیل‌زاده به علت بیماری، تحت درمان قرار گرفت تا کامران منزوی به‌طور موقت امور مدیریتی باشگاه را بر عهده بگیرد.
با توجه به شرایط پیش‌آمده، گمانه‌زنی‌های مختلفی مبنی بر حضور احمد سعادتمند در کرسی مدیریت باشگاه استقلال مطرح شد و این مساله موجب موضع‌گیری فرهاد مجیدی شده بود که در آخرین صحبت‌هایش خاطرنشان کرد که نباید مدیری با وعده‌های دروغ به استقلال بیاید و در آخر از حضور دوباره عبدالرضا موسوی استقبال کرد.
در ادامه این اتفاقات، روز یکشنبه(10 فروردین 99)، اخبار غیررسمی مختلفی درباره مدیرعامل شدن احمد سعادتمند مطرح شد که هنوز هیچ منبع رسمی آن را تایید نکرده است و با انتشار این خبر، گفته شده که اسماعیل خلیل‌زاده از سمت خود در باشگاه استقلال استعفا داده است و حضور عبدالرضا موسوی در استقلال منتفی شده است.
با این اتفاق، واکنش‌های بازیکنان مختلفی از جمله میلیچ در حمایت از موسوی به میان آمده است و در ظاهر امر مشخص است که بازیکنان و مربی تیم راضی به حضور سعادتمند در استقلال نیستند.
در این میان، البته وزارت ورزش درباره اتفاقات اخیر هیچ واکنشی نشان نداده است.
طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، گروه حامی مالی احمد سعادتمند که قرار است در حضور سعادتمند باشگاه استقلال را همراهی کنند، ادعا دارند که پشت حمایت‌های اخیر از خلیل‌زاده و موسوی، منفعت فردی در میان است. ادعایی که می‌گویند برای آن سند و مدرک هم دارند.

با توجه به این اتفاقات، باید دید در ادامه ماجرا چه اتفاقی برای آبی‌پوشان پایتخت رخ می‌دهد و کدام جبهه می‌توانند حرف خود را بر کرسی بنشانند. 

سوال مهم این است که آیا استقلال در سال 99 به آرامش خواهد رسید یا همچنان تغییرات در این باشگاه و بی‌ثباتی در این تیم پرطرفدار تهرانی ادامه خواهد داشت؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان