ماهان شبکه ایرانیان

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین:

همه ما در برابر جامعه مسئولیم!

به گزارش اقتصادآنلاین، سیدمحمدحسین استاد، مدیرروابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به شرایط فعلی وشیوع بیماری کرونا با تاکید بر استفاده از خدمات الکترونیک بانک ها به‌جای حضور در شعب گفت: شرایط ویژه‌ای بر کشور حاکم است و همه ما باید به مسئولیت اجتماعی خود در این شرایط عمل کنیم، ما از مشتریان می‌خواهیم امور بانکی خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهند.

استاد افزود: در حال حاضر همه بانکهای کشور آمادگی ارائه خدمات الکترونیکی و از راه دور را دارند، خدمات الکترونیکی و آنلاین بانکها در سالهای گذشته توسعه مناسبی داشته است و در حال حاضر بسیاری از خدمات بانکی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین از مشتریان خواست قبل از اینکه برای انجام کارهای بانکی به شعب بروند با مراجعه به سایت بانک و تماس با مراکز ارتباط با مشتریان بانک ها اطلاعات خود را تکمیل کنند و در صورتی که امکان دارد آن کار را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

استاد در خصوص ارائه خدمات مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین، در این ایام افزود: مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین، به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته آمادگی ارائه خدمات به مشتریان را دارد، و مشتریان می‌توانند تمامی سوالات و مشکلات خود را از این مرکز بپرسند و در صورت امکان به شعب مراجعه نکنند.

وی با اشاره به ابزارهای دیجیتال و الکترونیک در دسترس مشتریان بانک ایران زمین گفت: همراه بانک، اینترنت بانک و تمامی درگاه های پرداخت در اختیار مشتریان قرار دارد و مشتری به راحتی می‌توانند نیازهای مالی خود را از آن طریق انجام دهد و آنچه امروز برای ما مهم است سلامت هموطنان است، که لازم است همه ما خود را نسبت به آن مسئول بدانیم.

استاد در انتها در خصوص نحوه خدمات رسانی بانک ایران زمین در هفته آینده گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده به بانکها، شعب به‌صورت محدود از ساعت هشت و 30 الی 13 آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند، اما از مشتریان خواسته می‌شود برای حفظ سلامت خود و هموطنان به شعب مراجعه نکنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان