تصمیم جایگاه‌داران برای تعطیلی ۷۰ درصد پمپ‌بنزین‌ها

با شیوع ویروس کرونا در کشورمان و ممنوعیت های وضع شده اخیر مصرف سوخت به شدت کاهش پیدا کرده و حتی فروش بنزین سوپر نزدیک به صفر شده است

با شیوع ویروس کرونا در کشورمان و ممنوعیت های وضع شده اخیر مصرف سوخت به شدت کاهش پیدا کرده و حتی فروش بنزین سوپر نزدیک به صفر شده است.
به نقل از ایلنا، رییس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی سراسر کشور در خصوص هزینه های نگه داری جایگاه های بنزین توضیح داد: «شیوع کرونا این هزینه ها را 30 درصد افزایش داده در حالی که فروش جایگاه ها 70 درصد کاهش پیدا کرده است و به این صنف آسیب فراوانی وارد شده است. از طرف دیگر تعداد مبتلایان به کرونا از میان جایگاه داران و کارمندان آن ها نیز قابل توجه است و در این شرایط مسئولین به هیچ عنوان به مشکلات این صنف توجه نمی کنند.»
اسدالله قلی‌زاده ادامه داد: «ما در حال رایزنی با دولت هستیم تا بتوانیم شرایطی را فراهم آوریم که هر دو طرف راضی بوده و مشکلی برای توزیع سوخت پیش نیاید. اما اگر این رایزنی ها به نتیجه نرسد چاره ای نداریم جز تعطیلی 70 درصدی جایگاه های سوخت و معرفی کارکنان این جایگاه ها به بیمه برای دریافت بیمه بیکاری.»
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان