تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت درگذشت پدر شهیدان محمدحسین و داود فهمیده

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت پدر شهیدان محمدحسین و داود فهمیده را تسلیت گفت.

تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت درگذشت پدر شهیدان محمدحسین و داود فهمیده

به گزارش ایسنا، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنّا لله و إنّا إلیهِ رَاجعُون

درگذشت مرحوم حاج محمد تقی فهمیده، پدر صبور، متدین و انقلابی شهیدان سلحشور داود و محمّدحسین فهمیده، موجب تاثر و تألم عموم مردم شریف ایران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی گردید.

نقش بی بدیل شهیدان سرافراز انقلاب و دفاع مقدس در همه صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی روشن و درخشنده است. شهیدان داود و محمد حسین فهمیده که در دامن پدری دلسوز و مومن و مادری فداکار و  مومنه پرورش یافته‌اند، چون دیگر شهیدان والامقام، همواره مایه مباهات و افتخار ایران اسلامی خواهند بود.
یک ماه پیش؛ 12 اسفند ماه 98، حاجیه فاطمه کریمی مادر بزرگوار شهیدان فهمیده به فرزندان شهیدش پیوست و امروز 12 فروردین ماه 99، این پدر بزرگوار به دیدار فرزندان شهید و همسرش شتافت.
بدون تردید حضور موثر نوجوان 13 ساله دفاع مقدس شهید محمّدحسین فهمیده و درخشش ماندگار آن شهید عزیز در دوران دفاع مقدس، ریشه در تربیت و پرورش این پدر و مادر آگاه و معتقد به اسلام عزیز دارد.
مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، درگذشت این پدر بزرگوار را به بیت محترم شهیدان فهمیده تسلیت گفته و از درگاه خدای رحمان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و همجواری با روح بلند فرزندان شهیدش و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و سلامتی کامل مسئلت می نماید.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه

12فروردین 1399

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان