عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران مطرح کرد؛

ایراد فرمانداری به تعدادی از تبصره‌های بودجه سال ۹۹ شهرداری

نژاد بهرام گفت: هیئت تطبیق فرمانداری تهران به تعدادی از تبصره‌های بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران ایراد وارد کرده است.

ایراد فرمانداری به تعدادی از تبصره‌های بودجه سال 99 شهرداری

ایراد فرمانداری به بخشی از تبصره‌های بودجه سال 99 شهرداریزهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ایراد هئیت تطبیق فرمانداری تهران با موضوع مصوبات بودجه سال 99 شهرداری تهران گفت: بر اساس گزارش‌های واصله، هیئت تطبیق فرمانداری تهران کلیات بودجه سال 99 شهرداری تهران را پذیرفته است و کلیات آن را دچار اشکال نمی‌داند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود: هیئت تطبیق فرمانداری تهران ایراد را به چند تبصره وارد دانست و آن را در قالب نامه به شورای شهر تهران ارائه کرد.


بیشتر بخوانید: بررسی لایحه دو فوریتی کمک به مودیان به دلیل شیوع کرونا در شورای شهر تهران 


نژاد بهرام ادامه داد: تبصره‌های مورد ایراد از سوی هیئت تطبیق فرمانداری تهران به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع داده شد و ما در جلسه شورای شهر تهران در این باره تصمیم گیری کردیم که ایراد هیئت تطبیق فرمانداری تهران بر روی 3 تبصره بودجه سال 99 شهرداری تهران قبول و و با 8 ایراد فرمانداری مخالفت شد که شورای شهر تهران بر نظر خود پافشاری کرد.

او تاکید کرد: هیئت تطبیق فرمانداری تهران کلیات بودجه سال 99 شهرداری تهران را پذیرفته است.

او تاکید کرد: در بخش بوجه سال 99 شهرداری تهران سه بخش منابع، هزینه و تبصره‌ها را مورد بررسی قرار دادیم و آن را تصویب کردیم که ایراد فرمانداری تهران بر روی تعدادی از تبصره‌های مصوب بودجه سال 99 شهرداری تهران است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان