تقدیر محسنی بندپی از مردم تهران بابت همکاری در روز سیزده‌بدر

استاندار تهران با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی، از مردم استان تهران بابت توجه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روز سیزده‌بدر تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر محسنی بندپی از مردم تهران بابت همکاری در روز سیزده‌بدر

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی با تقدیر از مشارکت گسترده مردم و عدم حضور در تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های استان در روز طبیعت اظهار کرد: از مردم خوب، شریف و با فرهنگ استان تهران تشکر می‌کنم که بنا به توصیه‌های مسئولان و کارشناسان در راستای حفظ سلامتی جامعه راهبرد در خانه ماندن را اولویت قرار دادند؛ به ویژه در روز طبیعت که همراهی و مشارکت مردم نویددهنده روزهای خوبی جهت شکست کرونا خواهد بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با مشارکت مردم در هیچ مرکز، تفرجگاه و پارک و بوستانی مردم حضور پیدا نکردند که این امر فرهنگ غنی مردم استان تهران را نشان می دهد و امید است این روند در روزهای آتی نیز استمرار داشته باشد.

استاندار تهران همچنین اضافه کرد: اقدامات مجموعه نیروی انتظامی استان و سایر مسئولان که در جهت اجرای این طرح فعالیت‌ و مشارکت چشمگیری داشته‌اند نیز قابل تقدیر و تشکر است.

محسنی بندپی در ادامه گفت: تدابیر اتخاذ شده در زمینه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا روز بیستم فروردین ادامه دارد؛ از این‌رو از مردم درخواست می شود نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرایی کنند تا شاهد روزهای خوبی در سال جدید باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با استمرار راهبرد در خانه ماندن، در آینده نه‌چندان دور شاهد کنترل مناسبی از شیوع این ویروس باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان