۵ هزار کودک ناشنوا با کمک بنیاد برکت شنوا شدند

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تاکنون هزینه درمان کاشت حلزون ۵ هزار کودک ناشنوا مناطق محروم را پرداخت کرده است.

5 هزار کودک ناشنوا با کمک بنیاد برکت شنوا شدند
به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در سال 1398 بیش از هزار و 200 بیمار سرطانی و صعب العلاج با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال تحت پوشش بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام قرار گرفته‌اند و از ابتدای اجرای این طرح بیش از 412 میلیارد ریال برای تامین هزینه دارو و کمک به درمان 50 هزار بیمار کم بضاعت پرداخت شده است.

این خدمات برای درمان بیماران سرطانی مزمن و خاص است.

همچنین در سال 1398 در حدود 1000 کودک با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال تحت پوشش قرار گرفتند. از ابتدای اجرای طرح هزینه درمان و ارائه خدمات مربوط به کاشت حلزون گوش برای 5 هزار نفر از کودکان ناشنوا و ناگویای مادرزاد خانواده‌های محروم در سراسر کشور با اعتباری معادل 150 میلیارد ریال پرداخت شده است.

لازم به ذکر است کاروان سلامت احسان شامل طراحی ساخت و تجهیز پنج دستگاه تریلر کلینیک سیار عمومی و دو دستگاه تریلر کلینیک سیار تخصصی در زمینه‌های دندانپزشکی شنوایی سنجی بینایی سنجی و آزمایشگاه‌ها و دو دستگاه کامیونت کلینیک سیار عمومی مجهز به تجهیزات آمبولانس، تله مدیسین و 10 تخته چادر بادی بیمارستان صحرایی با ظرفیت کلی 150 تخت خواب جهت خدمت رسانی به مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال است. با اجرای این طرح تاکنون 500 هزار بیمار از خدمات درمانی بهره‌مند شده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان