ریاحی خبرداد؛

خواهر و برادر شهدا براساس اولویت از تسهیلات اشتغالزایی بهره مند می‌شوند

مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران از اصلاح اساسنامه این صندوق و بهره مندی از تسهیلات خواهر و برادر شهدا در اولویت بعدی خبر داد.

خواهر و برادر شهدا براساس اولویت از تسهیلات اشتغالزایی بهره مند می‌شوند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا ریاحی مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران گفت:هیئت وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود مورخ سیزدهم فروردین 1399 که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، اساسنامه صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران را با استناد به قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اصلاح کرد.

او ادامه داد: بر این اساس طبق ماده 32 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، بنیاد شهید و امور ایثارگان موظف به ایجاد صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران است و اساسنامه این صندوق در سال 1394 به تصویب هیئت وزیران رسید. گفتنی است، طبق ماده یک اساسنامه، این صندوق به منظور ایجاد، توسعه و تقویت اشتغال و کارآفرینی و حمایت از فرصت‌های شغلی ایثارگران شامل خانواده شاهد (پدر، مادر، همسر و فرزند)، جانبازان و آزادگان و همسر و فرزندان آنان تشکیل و بر اساس مفاد اساسنامه فعالیت می‌نماید که با افزودن یک تبصره خواهر و برادر شهدا در اولویت بعدی برای استفاده از تسهیلات صندوق قرار می‌گیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان